1000 Vragen Challenge – deel 30


19064120624_838349e6f0_o

Vrijdag!!, weekend maar eerst nog even weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge.


291. Wat deed je vroeger wel in een relatie en nu niet meer?
Ik heb nu geen relatie.

292. Wat hoop je nooit meer mee te maken?
Overlijden van iemand maar goed, dat zal ik nog wel weer een keer mee maken.

293. Vind jij: wat niet weet, wat niet deert?
Nee, ik wil altijd alles weten. Ik kan daar slecht tegen.

294. Hoe belangrijk is de mening van anderen bij het nemen van beslissingen?
Vaak neem ik die wel mee. Ik vind de mening van anderen ook belangrijk.

295. Ben je een vooruit- of een achteruitdromer?
Vooruit.

296. Ga je makkelijk de confrontatie aan?
Nee, ik ben daar niet zo goed in.

297. Waarin verschillen je moeder en jij?
Mijn moeder kan snel paniekerig en angstig worden om de kleinste dingen. Ik heb dat van haar gekregen maar kan daar mee om gaan en alles wat nuchter inzien.

298. Waar ben je het liefst?
Thuis, of op een strand met lekker weer en een koel drankje.

299. Krijg je voldoende aandacht van het andere geslacht?
Wuah, ik heb altijd de aandacht van mensen waar ik zelf niet zo blij van wordt.

300. Wat is je favoriete toetje?
Mona had altijd citroen en aardbeien kwarktaart toetjes. Die vond ik heerlijk maar ze zijn er niet meer.

Geef een reactie

