A Peek Of My Week – Deel 21 2016


A Peek of my week 1

Vandaag heb ik weer een nieuwe peek of my week voor jullie. Nouja dit word denk ik de karigste blogpost ooit. Mijn 44 uurige werkweken zijn begonnen. Leuk, maar ook even wennen. Ik heb dan ook maar drie foto’s gemaakt over de hel week. Lees je mee?

Maandag & Dinsdag:

Beide werkdagen. Maandag weer tot een uurtje of 20.00 en gelukkig ben ik op dinsdag nu om 14.00 uur vrij. Middags deed ik boodschappen en avonds kwam een vriendin langs om een luiertaart te maken. We zouden namelijk deze week op kraamvisite.

Woensdag:

27252552721_48dee61651_z

Woensdag moest ik overdag werken en avonds gingen we de schutting plaatsen. Alleen deze moest nog. We zijn tot 23.00 uur bezig geweest maar we hebben hem in één avond neergezet. Ik ben er erg blij mee. Nu kan ik ook het laatste stuk van mijn tuin doen.

Donderdag:

27225609202_7a0aa9c3a6_z

Donderdag was het bewegingsagogen dag. We gingen met ons team naar de locatie Ermelo om met alle bewegingsagogen van “Sheerenloo bij elkaar te komen om te bespreken hoe het bij iedereen gaat en nieuwe ideeΓ«n op te doen. 7.00 uur ochtends ging ik van huis en avonds om 21.00 uur was ik weer thuis. Het was opzich een leuke dag vooral veel gelachen met mijn collega’s en ik haalde voor het eerst de 12k stappen.

Vrijdag:

Vrijdag was weer een werkdag. Ik was alleen omdat mijn collega niet aanwezig was. Middags maakte ik mijn huis schoon en daarna ging ik door naar het zwembad om les te geven. Eigenlijk wilde ik nog naar het scheve toren festival maar ik was zo moe dat ik om 10.00 al in bed lag.

Zaterdag:

27225609852_efe09fa173_z

Zaterdag werkte ik tot 18 uur in het zwembad. Daarna ging ik door op kraamvisite. Super leuk om te zien dat mijn gras begint te groeien. Het word echt al groen en het gaat steeds meer op een tuin lijken.

Na de kraamvisite keek ik nog even tv en ging optijd slapen.

Zondag:

Lazy sunday maakte ik er van. Omdat ik nu veel werk moet ik mijn rust pakken en dat betekend dat ik op zondag echt tijd voor me zelf neem en rustig aan doe.

Ik nam een video op en maakte de badkamer schoon. Daarna Kroop ik achter mijn laptop en keek ik een film.

Ook ging ik verder met deel 5 van de boeken serie. Vampyrus Acadamycus. Echt mijn favoriet serie en ik lees de boeken dan ook in een ruk uit.

Een week met weinig foto’s maar veel drukte. Ik baalde dat ik de sportschool moest overslaan dus volgende week wil ik sowieso weer twee keer heen.

Hoe was jou week?

Geef een reactie

