1000 vragen challenge – deel 29


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag dus tijd voor 10 nieuwe vragen van de 1000 vragen challenge.

Lees je mee?


281. Verzin je vaak doemscenario’s?
Nee, ik probeer alles zo positief mogelijk te bekijken.

282. Wat stel je te vaak uit?
De was van de waslijn halen en opvouwen.

283. Zijn dieren net zo belangrijk als mensen?
Ja, ik zou  niet zonder mijn kat kunnen en verwen hem heel veel.

284. Hoe zeker ben je van jezelf?
Op dit moment zeker.

285. Wat was een onvergetelijke dag?
Eeehm, een dagje schier met vriendinnen. Echt een vakantie gevoel was dat.

286. Wat durf je niet aan jezelf toe te geven?
Dat ik te veel pieker.

287. Om welke filmscene moest je huilen?
Bij de film Hachii, als het baasje dood gaat en de hond toch bij het station blijft staan wachten.

288. Wat was je laatste goede idee?
Anti muggen stekker voor in mijn slaapkamer. Ik ben helemaal lek geprikt.

289. Welk verhaal zou je met heel Nederland willen delen?
Oeff, geen idee zulke boeiende verhalen heb ik niet.

290. Vergeef je mensen makkelijk?
Soms wel eens te makkelijk.

Geef een reactie

