Summer 2016 #Bucketlist


summer 2016

Zomer 2016 komt er aan!! Eindelijk, ik hou van de zomer en kan niet wachten tot het warmer weer word. Iedereen kijkt uit naar de zomervakantie en zo ook ik. Zomervakantie heb ik dan wel niet aangezien ik fulltime mag werken deze zomer. Maar toch heb ik wel een bucketlist voor de zomer van 2016.

Summer Bucketlist

☀ Dagje Wildlands Dierenpark.
☀ Dagje strand.
☀ Veel sporten
☀ Gezonder eten
☀ Italiaans schepijs eten.
☀ In de tuin zitten met de vuurkorf aan.
☀ BBQ met vrienden.
☀ Rondjes Skeeleren.
☀ Rondreis Amerika.

Een klein maar fijn lijstje. Ik wil dolgraag naar Amerika en de rondreis die ik heb gezien die is nog steeds niet op gegarandeerd vertrek. Dus nog even afwachten of dit doorgaat.

Wat is jou summerbucketlist?

 

Geef een reactie

