A Peek Of My Week – 20 / 2016


A Peek of my week 1

Weer een week voorbij dus weer een peek of my week. Nouja een hele saaie denk ik. Ik heb bijna geen foto’s gemaakt van afgelopen week. De 44 uurige werkweek is begonnen en veel foto’s heb ik niet gemaakt. Lees je mee?

 

Maandag:

26559544413_f9571f9f3f_z

Maandag was ik nog vrij door pinksteren. Normaal ga ik altijd naar dijkfeest delfzijl maar het weer was niet super en ik was moe. Erg moe waar die vermoeidheid vandaan kwam. Ik weet het niet. Ik lag op de bank met een boek en avonds at ik bij de pizzaria.

Dinsdag:

Dinsdag begon mijn inwerk week. Ik vond het leuk om weer zo veel aanwezig te zijn en de meeste clienten reageerden erg goed op mijn komst. Uiteindelijk kenden ze me allemaal wel en dat scheelt een hoop.

26559547363_91e1f00d4c_z

We hadden een dopper gekregen omdat het de dag van de zorg was geweest. Leuk! ik wilde me al een tijdje een aanschaffen dus ik ben er erg blij mee.

26557800204_d30139ca6a_z

Ik had boodschappen gedaan en zag een breaker met extra eiwitten liggen ook nog in de smaak koko’s. Ik ging avonds naar chrossvit en een beetje extra eiwitten kon ik wel gebruiken. Al moet ik zeggen dat het niks hielp want ik had me een spierpijn van chrossvit.

Woensdag:

26557806944_2978caaeda_z

Woensdag was weer een inwerk dag, Avonds maakte ik een salade. Extra veel zodat ik de volgende dag tijdens de lunch ook nog wat had.

27095428461_7171277b90_z

Avonds zouden we de schutting zetten met de buurvrouw. We waren net begonnen toen we er achter kwamen dat er precies op ons erfscheiding een dikke pijp zat. We zaten er al met een paal doorheen. Dit moesten we eerst maken en daarna konden we pas verder. Dat werd hem niet meer.

Donderdag:

Weer een werkdag. Zo druk dat ik helemaal geen foto’s gemaakt had. Bij thuiskomst snel eten en door naar chrossvit. Ik kreeg les van iemand die ook personal training gaf. Hij gaf hele goede begeleiding wat het nog leuker maakte.

Vrijdag:

26559277223_8090f8b186_z

Een normale werkdag. Mijn eerste werkdag weer in het zwembad. Direct diploma zwemmen dus ik kon doorwerken tot 19.30. Binky moet helemaal wennen aan mijn nieuwe ritme. Zo ben ik overdag werken en minder thuis. Hij is vaak nachts buiten. Vrijdag was die zo aanhalig en bleef maar om me heen hangen en bij me zitten. Dat ging gepaard met de raarste houdingen.

Zaterdag:

27164027185_8f608f2d8c_z

Ik werkte de hele dag in het zwembad. We hadden diploma zwemmen met 31 kinderen wat echt volle bak was en dus druk. Avonds was ik moe en heb ik niets meer gedaan dan tv kijken en op de bank liggen. Ook nu was Binky weer mega aanhalig en ging pas naar buiten toen ik naar bed wilde.

Zondag:

Ik was al vroeg wakker en besloot het hele huis eens een schoonmaak buurt te geven. Daarna nam ik twee video’s op. Toen was het lampje uit ineens kreeg ik gigantisch last van mijn darmen en voelde ik me erg moe.

Ik besloot om op de bank te gaan liggen met een boek en uiteindelijk voelde ik me pas na het avond eten wat beter.

Helaas heb ik dit wel vaker op zondag. Door al dat werken ben ik lichamelijk gewoon op. Zondag is de enige dag dat ik dan kan bijkomen en voel ik me vaak brak terwijl ik niet eens gefeest heb.

Aankomende week begint de werkweek echt met 44 uur. Geen vrije dagen meer en aan de bak. Ergens heb ik er wel zin in maar zie ik er ook wel weer tegen op. Ik merk dat ik mijn vrije tijd en rust ben gaan waarderen en ookal is dit tijdelijk. Ik hoop toch dat ik over een jaar of twee een vaste baan heb en twee dagen in de week vrij.

Hoe was jou week?

Geef een reactie

