1000 Vragen Challenge – Deel 28


19064120624_838349e6f0_o

Hee, het is weer vrijdag en dat betekend dat ik weer 10 vragen van de 1000 vragen aan je zelf challenge invul. Deze challenge komt uit een boekje wat bij de flow zat met 1000 vragen aan je zelf.

271. Sta je genoeg stil bij het leven?
Ja en Nee, momenten heb ik dat wel maar soms dan gaat ook alles in een sneltrein vaart aan me voorbij.

272. Voel je je bij sommige mensen heel onzeker?
Ja, als ik nieuw ben in een groep ben ik vaak onzeker.

273. Ben je gevoelig voor autoriteit?
Ja, ik ben gediciplineert en zal dan ook altijd luisteren naar iemand die hoger op staat.

274. Ben je graag alleen?
Ja, ik kan goed alleen zijn vind het heerlijk na een drukke werkdag om in een rustig huis te komen.

275. Waarmee kwam je voor jezelf op?
Als ik weet dat iemand mij onrecht aan doet of geen respect voor me heeft.

276. Welk goed doel steun je?
Kika

277. Hoe ziet je droomhuis eruit?
Een huis vrijstaand, met een keuken en grote woonkamer. Grote badkamer met ligbad en een grote slaapkamer. Met een leuke tuin achter het huis.

278. Doe je makkelijk beloften?
Ja, ik denk er wel goed over na of ik ze waar kan maken.

279. Hoever ga jij voor geld?
Als ik extra kan werken doe ik dat zeker want dan weet ik dat ik wat meer heb om rond te komen. Maar ik hoef geen miljoenen te verdienen. Als ik er maar van rond kan komen.

280. Ben je vaak eigenwijs ten koste van jezelf?
Ja, veel te vaak haha.

Geef een reactie

