Dromen


dreams

Bron foto

Dromen zijn er om waar te maken. Ik droom al jaren van reizen, meer van de wereld zien.

Ik heb de afgelopen jaren veel geld gespaard en probeer nu ook bewuster met mijn geld om te gaan zodat ik lekker kan gaan reizen. Nog nooit ben ik verder geweest dan Zwitserland, Duitsland en Oostenrijk. Dat vond ik al heel wat. Laat staan dat ik ooit eens in een vliegtuig gezeten heb. Er moeten nog veel meer landen op mijn lijstje komen.

Mijn grootste droom reizen zijn toch wel naar Australië daar backpacken en een rondreis door Amerika.

één van de twee gaat hopelijk dit jaar nog uitkomen. Al heel lang speel ik met de gedachte om mee te gaan met een rondreis. Maarja ik zat altijd gebonden aan de schoolvakanties en de zomer periode is voor mij de periode waar ik veel aan het werk kan. Nu ik niet meer studeer ben ik vrij om te gaan wanneer ik wil.

Australië staat op nummer één dat staat vast. Het liefst wil ik daar voor mijn 30e nog een maand rondgereisd hebben. Het is nog even afwachten wat mijn contract gaat doen maar als ik niet word aangenomen dan valt er vanaf augustus of oktober een groot gat en heb ik geen werk meer. Ik ben dan van plan om van mijn spaargeld vier weken door Australie te reizen.

Word ik wel vast aangenomen (wat leuk zou zijn). Dan wil ik mee met een rondreis door Amerika met Mambo groepsreizen. Drie weekjes rondreizen. Ik hoop dat ik binnenkort kan zeggen dat er één doorgaat.

Wat voor reizen wil jij nog maken?

2 gedachtes over “Dromen

  1. Altijd wijs om je dromen te volgen.

    Tip: als je al vrijwel zeker bent dat je dit jaar buiten Europa gaat, Vraag je paspoort dan alvast aan, heb je dat in ieder geval gehad. Aangezien je voor de usa van tevoren je ESTA moet aanvragen (soort visum).

Geef een reactie

