1000 vragen challenge – deel 27


19064120624_838349e6f0_o

Het is weekend!!! Ja, ik kan dit een keer zeggen want ik heb eindelijk eens een keer weekend!

Ik heb vandaag weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge beantwoord. Ze komen uit het boekje 100 vragen aan je zelf van de flow.

Lees je mee?

261. Wat zijn je favoriete gespreksonderwerpen?
Boeken, Series, films maar vooral met vrienden wat we allemaal met elkaar mee gemaakt hebben en daar dan weer hard om kunnen lachen.

262. Kun je makkelijk je fouten toegeven?
Vroeger nooit, nu kan ik naar me zelf kijken en de fout bij mezelf neer leggen.

263. Wat wil je nooit meer doen?
Muren beklimmen. Ik moest voor sport en bewegen en de CALO klimmen en ik heb er een hekel aan.

264. Wat is je standaard gemoedstoestand?
Vrolijk!

265. Is alles waar wat je zegt?
Ja, ik heb een hekel aan liegen en bedriegen.

266. Wat betekent muziek voor je?
Veel, ik vind het heerlijk om elke dag te luisteren. Als ik me moe voel of niet lekker in mijn vel zit kan het me weer vrolijk maken. Daarnaast mag ik gewoon graag mee zingen. ( als er niemand bij is).

267. Heb je weleens een huilbui gefaket?
Nee, ik heb een hekel aan huilen. Waarom zou ik het dan faken.

268. Werk je graag samen of liever alleen?
Beide, Samen is gezelliger en kun je overleggen maar soms is het wel ook wel fijn om alleen aan het werk te zijn. Lekker rustig.

269. Voor welke fout straf je jezelf nog steeds?
Ik blijf te lang piekeren om dingen wat nergens over gaat. Soms is het al klaar maar kan ik er toch nog een tijdje mee zitten.

270. Welke verliefdheid snap je niet van jezelf?
Die van mijn laatste ex. Ik vraag me serieus af wat ik ooit in de gast heb gezien. Totaal mijn type niet als ik er op terug kijk.

Geef een reactie

