1000 vragen challenge – deel 26


19064120624_838349e6f0_o

Terug van weggeweest! de 1000 vragen challenge.

Het is nog altijd mijn doel om deze challenge te voltooien dus ik ga er lekker mee door.

Komt ie.


251. In welke sport denk je goed te zijn?
Ik vond me zelf goed in taekwondo, Ik heb niet voor niks 2e dann behaald en moest het vooral hebben van snelheid en doorzettings vermogen. Ik mis het nog elke dag!

252. Veins je vaak interesse?
Soms, maar dat vind ik erg slecht van me zelf ik wil graag oprecht zijn naar anderen.

253. Ben je een goede verhalenverteller?
Mwah, geen idee.

254. Wie gun je het allerbeste?
Iedereen die dicht bij me staan. Zoals mijn vrienden en familie

255. Waarvan heb je spijt dat je het gemist hebt?
Hmm, geen idee zo even.

256. Kun je goed je zinnen verzetten?
Soms wel, ik moet er vaak even over heen stappen maar daarna kan ik het prima.

257. In welke kleren voel je je het lekkerst?
Joggingsbroek, hempje, vest en comfi sokken.

258. Waarvan had je nooit gedacht dat het jou zou overkomen?
Dat ik mijn HBO zou gaan halen.

259. Had je graag van het andere geslacht willen zijn?
Zou soms wel makkelijk zijn. Geen last van menstruatie. Soms lijkt een jongen zijn me gewoon een stuk makkelijker.

260. Van wie word je soms weleens moe?
Mijn zusje, ze kan soms heel erg doorzeuren om iets en is daarin soms lastig te sturen. Af en toe word ik daar moe van.

 

Geef een reactie

