He!, Lang niet gesproken


25601173293_c23cf8420a_z

He, het is al een hele tijd geleden dat ik een ander berichtje poste dan mijn wekelijkse peek of my week.

Ik merk dat ik het bloggen maar ook het youtube video’s maken wel mis. Ik ga dan toch ook weer een poging doen om het wat beter op te pakken. Zo ook de 1000 vragen challenge wil ik weer nieuwe blogpost van maken.

Maar goed hoe is het nou en wat doe ik zo nu allemaal.

large

Bron foto

#Werk

Het eerste wat ik kan zeggen is dat ik moe ben. Zwemles moe vooral. Ik heb de afgelopen twee maand erg veel extra gewerkt en soms maar drie uurtjes meer maar ik werkte elke dag onregelmatig en een ritme is er niet. Ik heb heel veel zwemlessen gegeven en daardoor merk ik dat ik er wat zat van wordt. Ik zit echt even in een zwemles dip merk ik. Tijd voor vakantie dus!
Vooral het vervelende is dat ik van al dat vele werken financieel er weinig van merk. Daar baal ik nog het meeste van maar goed dat terzijde.
Gelukkig heb ik 7 mei om 13.00 uur vakantie. 9 dagen niet werken wat een heerlijkheid!

Gelukkig komt de zomer er aan en word het eindelijk weer mooi weer! Ik kijk echt naar de zomer uit. De fijnste tijd van het jaar en eindelijk word het warmer. Wel moet ik aankomende vier maanden 42 uur werken maar goed vaste werktijden en niks meer extra dat vind ik erg fijn.

Nu heb ik veel werk en soms meer dan ik verwacht had maar, het word ook wel even spannend. Eind augustus loopt mijn contract af op één van mijn werkplekken. Hier baal ik van want ik wil er niet weg. Ik moet vast aangenomen worden en het is nog even spannend of mijn leidinggevende dit gaat doen. Moet ik daar weg dan heb ik financieel echt een probleem. Duimen dus.

fitgirl

#Fitgirl #Crossfit

Fitter worden, dat is mijn doel van afgelopen tijd. Ik denk dat ik al aardig op weg ben. Ik ben lid geworden van de sportschool waar ik nu twee keer per week met veel plezier heen ga. Ik ben bewuster aan het eten en probeer nu alles wat ongezond is te mijden. Wel mag ik af en toe een ijsje of op zaterdag avond chips en nootjes. Het moet wel leuk en motiverend blijven.

Afvallen dat hoeft niet echt maar ik wil gewoon strakker in mijn vel zitten. Me fitter voelen en goed voor mijn lichaam zorgen. Dus ik ben gestart met chrossfit. drie kwartier lang een circuit training doen waarbij ik mijn hele lijf gebruik. I LOVE IT! Daarna nog 15 min buikspier kwartier en dan heb ik mijn work-out gehad. Het word steeds leuker en ik merk dat ik steeds meer gewichten kan tillen.
Ik merk alleen nog niks aan mijn lijf.

Ik moet echt nog even een gezond ritme krijgen in mijn eetpatroon. Ik eet nog te veel ongezond dus vanaf de maand mei worden alle snoepjes en chocolade verbannen. Zaterdag is cheat dag dan mag ik van me zelf wat lekkers avonds. Maar voor de rest van de week wil ik gezondere maaltijden. Twee stuks fruit per dag en geen koekjes ofzo meer eten.

Daarnaast heb ik de Garmin Vivoactive besteld. Ik hoop dat deze sport/activity horloge me helpt met meer bewegen en gezonder leven. Hij is waterdicht wat perfect bij mijn werk past. Als deze post online komt is hij bezorgd en hoop ik er veel plezier van te hebben.

Ava youtube made by Rosie

#Youtube #blog

Youtube, wat ben je leuk en gezellig. Wat heb ik ook een leuke volgers op het moment. Klein maar fijn kanaal wat ik nog steeds met plezier gebruik.
Wel merk ik dat het opnemen van video’s steeds moeilijker word. Door de onregelmatige en de vermoeidheid lukt het me gewoon niet om mijn hele upload schema aan te houden. Ik heb besloten om de zondag als vaste upload dag te houden en de rest van de week is extra.

Bloggen is eigenlijk het zelfde verhaal. Ik wil elke maandag gewoon dat de peek of my week online komt. Vooral ook voor me zelf om te kunnen terug kijken wat ik die week allemaal gedaan heb. Maar ook de 1000 vragen challenge wil ik graag afmaken.

Zo nu en dan zal er een random berichtje online komen. Het is tenslotte een persoonlijke blog waarin ik gewoon mijn ei wat kwijt kan.

Zo, een blogpost die er gewoon even uit moest. πŸ™‚ Thanks voor het lezen.

Liefs Marii

 

Geef een reactie

