A Peek Of My Week 16 | 2016


A Peek of my week 1

De laatste week van april al weer. De weken vliegen voorbij. Aankomende week gaat het buitenbad waar ik vorig jaar werkte gewoon al weer open. Zo bizar snel alweer. Voor mijn gevoel ben ik daar net klaar met werken. Afgelopen week was een drukke werk week. Heb ik lekker gesport en moet ik toch echt gezonder gaan eten. Lees je me?

Maandag:

26127893004_0f0a7556ef_z

Saai he, maar mijn maandag is gewoon een lange werkdag waarin ik vooral veel in het zwembad lig. Als ik met mijn clienten werk heb ik mijn telefoon niet eens bij me. Aan het einde van de dag ben ik vaak moe en doe ik niet veel meer dan op de bank voor de tv. Bones is er weer voor super leuk!

Dinsdag:

26127891984_dbce6fbc86_z

Dinsdag ging ik ochtends naar Chrossfit. Ik begin het steeds leuker te vinden en ik kan steeds meer gewichten tillen.

Na chrossfit maakte ik snel een maaltijd van aardappel schijfjes, boontjes en een stukje vlees. Want middags en avonds moest ik nog weer werken. Eerst met een cliënt een uur fietsen en daarna zwemles geven.

26127888794_799acc7d82_z

Woensdag:

26127888774_ba79c528a7_z

Koningsdag! Voor het eerst dit jaar maakte ik het minder mee dan anders. Bij mijn ouders in het dorp heb je een grote vrijmarkt. Nachts om 4.00 staan vaak de eersten al op straat met hun spullen bezig. Nu ik in een ander dorp woon had ik dat helemaal niet. Maf om te zien dat het hier veel rustiger is. Ik ging met de trein naar mijn ouders en liep daar over de vrijmarkt. Spreek veel vrienden die ik niet zo veel meer zie. Het was gewoon een gezellige dag ondanks dat het af en toe echt vies weer was.

26127889054_9a85d003e0_z

Avonds lekker naar huis kip tandori gemaakt en op de bank Orange is the new black gekeken.

Donderdag:

Werkdag  waar ik geen foto’s van heb gemaakt. Ik zag een beetje tegen dag op. Ochtends weer chrossfit gedaan. Het word steeds leuker en ik word steeds fanatieker.  Eerst met de cliënten zwemmen en daarna nog weer zwemles geven. Zo zag mijn middag er uit. Avonds op de bank tv gekeken en inmiddels aan een nieuw ebook begonnen die erg spannend is.

Vrijdag:

26461574450_974f72e16a_z

Working day, Ik moest ochtends met clienten sporten en middags gaf ik weer zwemles. Een vrijdag zoals gewoonlijk.  Vrijdag is echt mijn minst sterkte dag. Ik ben moe en heb altijd moeite met deze dag. Avonds was ik zo moe dat ik echt tegen half 10 al mijn bed op zocht. Ook stak ik voor het eerst weer een votive van Yankee Candle aan. Ik brak hem door midden en deed een stuk in de brander. Black Coconut is echt een favoriet.

26667965221_612e36444d_z

Zaterdag:

26461572110_7f822e28ce_z

Saai, werkdag ochtends gaf ik zwemles en middags deed ik de recreatie. Na het werk was er disco en deze keer hoefde ik niet te werken. Wel bleef  ik nog even in de kantine om een ijsje te eten.
Avonds ging ik op de bank met laptop. Ik keek de serie Shadowhunters en Orange is the new black.

26138734424_8dc2f965af_z

Zondag:

26678195021_2b0ec66477_z

Ook zondag moest ik weer werken in het zwembad. Ochtends sliep ik wat uit maar werd echt moe en brak wakker dat gebeurd vaker wanneer ik zulke lange werkdagen maak.

Ik begon met het schoonmaken en opruimen van mijn huis wat nodig moest gebeuren. Daarna maakte ik de planning voor aankomende week. Warmde wat soep op en ging middags weer werken. Avonds sprong ik op de bank met orange is the new black en Hawaii 5-0

Aankomende week heb ik twee dagen vrij, hoef ik even wat minder te werken maar moet ik wel langs de tandarts en het ziekenhuis. Nog één weekje en dan heb ik heerlijk 10 dagen vrij!

Hoe was jou week?

2 gedachtes over “A Peek Of My Week 16 | 2016

Geef een reactie

