A Peek Of My Week 15 – 2016


A Peek of my week 1

Zo, al weer een weekje voorbij. Afgelopen week werkte ik weer veel extra. Ging ik twee keer naar chrossvit en ging ik bij mijn ouders langs.

Lees je mee?

Maandag:

Maandag is werkdag. Mijn dikste werkdag in de week maar nu het steeds mooier weer word word het steeds leuker.

Dinsdag:

26006901674_9af9e63e05_z

Tegenwoordig slaap ik erg slecht. Elke ochtend om 6 uur wakker en daarna niet meer kunnen slapen. Ook dinsdag was dat weer zo. Binky was nachts naar buiten en melde zich om 7.00 uur. Normaal dan laat ik hem pas binnen als ik naar beneden ga maar vandaag dacht ik kom maar mee. Hij had me schijnbaar gemist ofzo want hij was echt super aanhalig en lag prinsheerlijk naast mij op bed.

Dinsdag ging ik naar chrossvit en daarna moest ik weer de hele middag en avond werken.

Woensdag:

26586296366_77caa74993_z

Woensdag ochtend moest ik weer werken. Middags zou de buurman met een frees door mijn tuin heen gaan. Erg lief dat hij dat wilde doen. De grond is nu los en nu kan ik alles netjes maken zodat ik over een weekje of twee gras kan zaaien.

26339172540_11f40ea83e_z

Ik lunchte met beschuitjes super lekker.

Middags ging ik naar een vriendin in Appingedam. Daar was voorjaarsmarkt. Klein maar wel gezellig. Ik bleef eten en daarna ging ik weer naar huis.

26339165580_d6beb77631_z

Bij thuiskomst wilde ik nog even een video opnemen. Dat lukte helaas niet omdat de sims steeds bleef vastlopen. Erg irritant.

26006904024_acb70540dc_z

Na een paar pogingen gaf ik het op en ging ik verder met Idols kijken. Leuk dat het weer op tv is. Meestal haak ik bij de liveshows af maar de voorrondes vind ik wel erg leuk.

Donderdag:

Donderdag zou ik vrij zijn maar moest onverwachts toch zwemles geven.

26519553542_ee2b4009a1_z

Het was weer vlooienpillen tijd dag. Damn Binky word steeds slimmer en ook nu weigerde hij te eten. Ik denk dat hij van de hele pil nog geen kwart naar binnen heeft gehad. Erg balen want de pil kost 10 euro per stuk. Duur en aangezien we hier een hele lading vlooien hebben in het gebied moet ik er optijd bij zijn.

Na een belletje met de dierenarts moet ik weer terug naar de druppels. Nu nog 1 vinden waar hij  niet allergisch voor is.

26612521705_0f37b16b2d_z

Tussen de middag wokte ik een maaltijd bij elkaar.

26006906274_4cbc642643_z

Ik deed alvast een eerste poging om de tuin wat door te harken en gelijk te krijgen. Zo veel meer werk dan ik verwacht had.

Daarna ging ik naar het werk om zwemles te geven.

Vrijdag:

26339171960_4ac31eab28_z

Werken maar weer. Eerst ochtends op werk nummer 1 waarna ik lunchte met twee Italiaanse bollen.

26586293736_2ef0cd8500_z

Middags ging ik weer werken en daarna gingen we uiteten met collega’s. Erg gezellig en goed eten. Mijn toetje was echt heerlijk.

Ik was laat thuis en ging dan ook snel mijn bed in omdat ik weer een werkdag voor de boeg had.

Zaterdag:

26339168860_702dd10c30_z

Eerst de hele dag werken. Het was echt extreem rustig ik denk op de hele dag 20 bezoekers.

Daarna ging ik naar mijn ouders. Mijn vader was jarig geweest en ik moest onverwacht werken dus kon ik niet naar hem toe. Dus dan zaterdag maar even.

Koningsdag leeft bij mijn ouders in het dorp altijd heel erg. Er is een grote vrijmarkt en weken van te voren worden de straten al afgezet voor een plekje. Bij mijn ouders in de straat was geen plek meer vrij.

26006907334_098d8690a7_z

Ik kreeg een lekkere bord met snert.

26009331813_0f26b0cf6b_z

Deze boef had ik gemist. Mijn ouders hebben nog drie andere katten en twee daarvan zijn van mij. Dit is Mila een pers. De mafste kat die we ooit gehad hebben. Hij eet echt heel weinig en is dan ook veel te ligt. Maar er zit enerige in dit beestje. Daarnaast is die ook erg lief. Ik kreeg dan ook dikke knuffels toen ik even met hem kwam knuffelen.

Ik ging weer naar huis en vroeg op bed want ik was erg moe. De nacht er voor geen oog dicht gedaan.

Zondag:

26009330563_78dcbea4e3_z

In de hoop dat ik zou uitslapen was ik toch weer om 6.00 uur wakker. Niks aan vind ik dat. Ik bleef in bed liggen tot een uur of negen en daarna tijd om het huis schoon te maken. Ik ben daar de hele week niet aan toe gekomen.

Ook was eindelijk mijn nieuwe wetsuit bezorgd. Ik haalde hem op bij de buren en nu heb ik gewoon weer een goede die hopelijk niet kapot gaat.

Verder lag ik zondag op de bank beetje filmpjes en series kijken. Een lekkere rustige dag om bij te komen.

Aankomende week heb ik weer een volle werkweek en alleen koningsdag vrij. Nog even doorbijten en dan heb ik bijna vakantie.

Hoe was jou week?

Geef een reactie

