A Peek Of My Week – 14 | 2016


A Peek of my week 1

Wow, wat ging afgelopen week weer snel. Ik werkte van maandag tot zaterdag en was druk bezig in de tuin. Zondags kwamen mijn oom en tante bij mij in huis klussen.

Lees je mee?

Ik maakte afgelopen week weinig foto’s. Ik merk hoe meer ik aan het werk ben hoe minder foto’s ik maak.

Maandag:

26389903752_58fb7f18f4_z

Maandag een gewone werkdag. Mijn eerste lunch in de zon.

Dinsdag & Woensdag:

Was ik beide dagen eest aan het werk en daarna druk in de tuin bezig.

26456296016_5d10b6b9f6_z

Er ligt zo veel puin in mijn tuin dat we beide dagen zowel de voor als achtertuin helemaal moesten omspitten. Al het puin er uit halen zodat er volgende week een vrees doorheen kan en ik daarna gras kan gaan zaaien.

Donderdag:

25877343794_886c7b7787_z

Donderdag moest ik de hele dag werken daarna ging ik snel naar de action om een nieuwe schoonmaak emmer op te halen en ik wokte erna.

26482210025_dd657395a0_z

Ik kocht er deze leuke thee licht houders. Deed er een Yankee Candle votive in. Zag er super leuk uit.

Avonds ging ik mee doen met kick en punch groepsles. Leuk, maar als je vechtsport hebt gedaan zit er weinig uitdaging in. Damn nu pas kom ik er achter hoe erg ik taekwondo mis.

Vrijdag:

26482209725_9c58bdb0ba_z

Vrijdag weer een werkdag. Eerst werk 1 en daarna zwemles geven. Tussen door at ik een appel en sinaasappel. Goed bezig vond ik wel.

Zaterdag:

25879363713_44e21465a6_z

Zaterdag is zwemles geven. Na het lessen moest ik mijn pak kapot knippen. Ik had dit pak in Juni vorig jaar gekocht en in november dat jaar met 1x per week gebruik was de naat al los gelaten en ging het pak al kapot. Ik koop niet voor niks een duur pak zodat ik daar minimaal twee jaar in kan lesgeven. Ik moest hem kapot knippen zodat ik een nieuwe kon ontvangen want ik had er nog garantie op. Ik vond het wel lastig want ik ben altijd al heel zuinig op mijn pak geweest en hem kapot knippen was een lastig klusje.

De schaar was bod dus na iets over de helft te zijn dacht ik. Hij is kapot genoeg. Nu maar hopen dat ik snel een nieuwe krijg.

25877333674_e9242e0ce0_z

Vrijdag was ik goed bezig, Zaterdag totaal niet.  middags maakte ik huis huis schoon. Dat moest nodig gebeuren aangezien ik de hele week gewerkt had. Dan schiet het huishouden er toch wel echt bij in.

Ik at lekker een pizza en daarna plofte ik op de bank. De tv was eigenlijk wel erg saai dus ik lag al snel op bed met een goed boek.

Zondag:

26482205105_1ed867ca21_z

Zondag sliep ik uit. Al was ik al wel om 6.30 wakker.

Binky heeft de krabpaal al weer helemaal uitgevonden.

26389888992_f752b3831c_z

tegen 11.00 uur waren mijn oom, tante en nicht bij me. Mijn tante zou in mijn gordijnen nog een zoom naaien en mijn nicht had mijn huis nog niet gezien.

Omdat mijn vader momenteel uit de running is hielp mijn oom me met een aantal dingen die in huis nog moesten gebeuren. Zo moesten er nog rolgordijnen op mijn slaapkamer komen en had ik deze leuke plankjes van de ikea nog liggen. Het staat nu eerst zo maar ik moet het nog naar mijn zin maken.

Tegen het einde van de middag gingen ze weer weg en besloot ik nog een rondje te skeeleren. Avonds was het nog heerlijk weer.

Aankomende week werk ik weer veel extra. Heb ik kijkles en ga ik in de tuin aan de slag.

Hoe was jou week?

CAqNi-4WcAApwsQ

Trouwens? Volg je me al op snapchat 🙂 ik snap er op los tegenwoordig.

Marii1990

 

Geef een reactie

