A Peek Of My Week – 11 / 2016


A Peek of my week 1

De start van alweer een nieuwe week. Afgelopen week liep raar maar ook snel. Ik reisde veel tussen mijn huis, naar mijn moeder en dan weer naar het ziekenhuis. Ook haalde ik mijn broertje van schiphol. Kijk je mee?

Maandag:

Maandag was een werkdag maar ook een regel dag. Mijn vader zou eerst thuis komen dus we moesten dingen regelen. Die dag zelf bleek hij toch niet meer naar huis te komen. Ook belde mijn broertje om door te geven dat hij thuis zou komen. Ik werkte door en was om 20.00 uur thuis. Bekaf van alle regel dingen en het werken.

Dinsdag:

25996162232_5da2f6d7e6_z

Dinsdag besloot ik om de sportschool over te slaan. Ik deed eerst boodschappen. Ik haalde onder andere deze lekker ruikende olie voor mijn haar. Die de laatste tijd erg droog is.

25486102353_faeb7d59fa_z

Ik wil al heel lang een stolp en dan een grote. Kruitvat had nu dit kleintje in de aanbieding. Het plantje die er bij zit vind ik niet zo mooi maar er komt vanzelf iets leuks in.

25815831770_566c9d1ef9_z

Het vlooien drama blijft hier maar door gaan. Hij had schijnbaar zo’n jeuk dat hij zijn hele huid kapot heeft gekrabt op de plek waar we zijn vlooiendrup hadden gegeven. Nu moest hij weer zijn pil maar hij wil het maar niet opeten. Erg vervelend want zo komen de vlooien steeds weer terug.

Daarna ging ik naar mijn moeder. Ik at er warm en nam de auto weer mee naar mijn huis. Ik werkte middags en na het werk ging ik meteen door naar mijn zusje om haar verjaardag te vieren.

Woensdag:

26062750716_ca770fca64_z

Ik probeerde uit te slapen wat natuurlijk niet wilde. Rare dagen waardoor ik steeds laat op bed lag en vroeg er weer uit ging. Binky komt normaal niet boven. Maar voor vandaag maakte ik een uitzondering.

Uiteindelijk kroop ik mijn bed uit en ging ik boodschappen doen voor mij en mijn moeder. Daarna at ik een broodje en reed ik met alle spullen richting mijn moeder.

25815830090_a8922fe40d_z

26022341811_ed693d10bd_z

We gingen eerst naar ikea. aangezien we daar toch de auto zouden neerzetten. Ik kocht daar onder andere twee lantaarns en een leuk bonsai boompje. Daarna gingen we weer naar het ziekenhuis. Daar werd eindelijk duidelijk dat mijn pa vrijdag de operatie zou krijgen.

Na het ziekenhuis ging ik naar een vriendin om bij haar te eten.

Donderdag:

26062755856_9d396319e6_z

Donderdag zou ik samen met mijn oom mijn broertje van Schiphol ophalen. Ik deed een nieuw t-hirt aan en apte deze foto naar een vriendin waarmee ik hem gekocht had.

25486098203_b825478f79_z

om 10.45 stapte ik in de auto naar mijn oom en tante. Mijn oom zou mee rijden omdat hij de weg naar schiphol goed wist. Ik had al ruim een half jaar geen auto meer gereden en hoppate ik reed naar Amsterdam. We waren een uurtje te vroeg dus even een frappachino bij de Starbucks.

25483926014_bfd1b4e695_z

Even vliegtuigen kijken en daarna pikten we mijn broertje op. We aten er nog wat en gingen daarna weer drie uur terug in de auto. Het hele stuk heb ik gereden en toen ik thuis kwam lag ik in bed nog auto te rijden. Kort nachtje was het.

Vrijdag:

Was een normale werkdag voor mij. Ik ging eerst naar werk 1 en vervolgend door naar werk twee. Ik maakte die dag geen foto’s.

Zaterdag:

Werkte ik de hele dag in het zwembad. Ook van deze dag maakte ik geen foto’s

Zondag:

25815831040_b9114dc9ec_z

Ik had een munt plant gekocht en wilde deze verpoten.

25996163382_8338f369fa_z

Ik rommelde wat aan in mijn agenda.

26062753966_572500539f_z

Ik maakte een to do lijstje voor de zondag en maandag. Ik heb hele week niks aan mijn huishouden gedaan dus dat werd nodig tijd.

25486099813_9dea6b3b95_z

Daarna ging ik weer naar mijn moeder want mijn zusje vierde daar haar verjaardag met familie. Het leuke aan veel bij mijn ouders zijn is dat ik vollop met mijn andere katten kan knuffelen.

Dat was mijn week al weer. Rommelig en druk met van alles bezig.

Aankomende week word wat rustiger. Door tweede paasdag hoef ik maandags geen 12 uur te werken maar ben ik vrij. Dat is lekker. Hopelijk ben ik nog twee dagen vrij want het is weer mijn werkweekend.

Hoe was jou week?

Liefs Marii

Geef een reactie

