Even geen peek of my week.


25298847363_e1199c6d9a_z

Volgens mij heb ik al een aantal vaste mensen die elke week mijn peek of my week bekijken. Leuk! en ik dank jullie daar voor :).

Afgelopen week begon er leuk maar eindigde erg vervelend.

Mijn vader is gevallen en heeft er een gecompliceerde beenbreuk aan over gehouden. Afgelopen dagen doe ik  niks anders dan naar mijn moeder en met haar naar het ziekenhuis heen en weer crossen. Er moet veel geregeld worden en dat is wel even stressen. Daarnaast zijn er nog andere dingen wat niet goed gaat maar ik verder niet over wil uitweiden.  Alles stapelt zich op dit moment bij elkaar op wat ook invloed op mij heeft.

Ik ben dan ook ontzettend moe maar goed het leven gaat door. Vandaar ook even geen peek of my week maar een kort berichtje.

25294860244_5fd89d8efc_z

Deze foto wilde ik jullie niet onthouden.

Naast deze peek of my week zullen er ook geen video’s op mijn youtube kanaal online komen. Ik heb mijn hoofd er nu totaal niet naar staan en heb wel belangrijkere dingen te doen.

Sorry jongens ik probeer het zo snel mogelijk weer op te pakken maar ik wil het eerst wat rustiger hebben op alle gebieden.

Liefs Marii

Geef een reactie

