1000 vragen challenge – deel 26


19064120624_838349e6f0_o

Het is alweer vrijdag. Ik beantwoord weer nieuwe vragen van de 1000 vragen challenge.

Lees je mee?

251. In welke sport denk je goed te zijn?
Hmm ik denk dat ik het aardig deed in Taekwondo heb niet voor niks mijn 2e dann gehaald. Verder ben ik altijd in alles een beetje goed geweest.
252. Veins je vaak interesse?
Ja, soms vind ik het niet interessant maar is het wel netjes om naar die gene te luisteren.

253. Ben je een goede verhalenverteller?
Geen idee, misschien moet je mijn vrienden vragen.

254. Wie gun je het allerbeste?
Familie en vrienden.

255. Waarvan heb je spijt dat je het gemist hebt?
Dat ik nog steeds niet op vakantie ben gegaan waar ik heen wil. Dat is iets wat ik gewoon weg moet gaan doen.

256. Kun je goed je zinnen verzetten?
Ja, ik kan dingen wel redelijk naast me neer leggen.

257. In welke kleren voel je je het lekkerst?
Sportbroek, T-hirt of hempje met een vest er over.

258. Waarvan had je nooit gedacht dat het jou zou overkomen?
Mijn studie in 5 jaar doen in plaats van 4.

259. Had je graag van het andere geslacht willen zijn?
Nee, ik ben blij met hoe ik ben. Al had ik best voor ÊÊn dag een jongen willen zijn.

260. Van wie word je soms weleens moe?
Van mensen die puchen en zuren.

Een gedachte over “1000 vragen challenge – deel 26

Geef een reactie

