1000 vragen challenge – deel 25


19064120624_838349e6f0_o

Jeeej, weekend!!

Het is weer vrijdag dat betekend dat ik weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge uit het flow boekje beantwoord.

Lees je mee?

241. Heb je een missie in je leven?
Een missie in mijn leven, nou nee als ik maar gelukkig en gezond ben dat vind ik het belangrijkste.

242. Ben je aan iets verslaafd?
Ik was een aantal jaar verslaafd aan neusspray. Daar ben ik gelukkig nu vanaf.

243. Welk overlijden heeft je het meest aangegrepen?
Die van een klasgenootje toen ik 12 jaar was. Toen besefte ik dat niet alleen oude mensen overlijden maar dat het zo maar voorbij kan zijn.

244. Hoe zou de titel van jouw autobiografie luiden?
Wuahahahaha, geen idee verzin jij maar.

245. Hoeveel lijk je al op wie je wilt zijn?
Ik wil gewoon mezelf zijn.

246. Wanneer moet je een relatie beëindigen?
Pfff, niet aan mij vragen ik ben niet de relatie expert.

247. Hoe belangrijk is je werk?
Belangrijk. Omdat ik het erg leuk vind om te doen maar ook omdat het mijn inkomen is en bepaald wat ik kan doen in mijn leven.

248. Wat had je graag goed willen kunnen?
Wat minder angst voor dingen zou wel leuk zijn. Ik ben niet echt goed in dingen kan altijd alles een beetje.

249. Maakt geld gelukkig?
Ik ben van mening dat het wel voor een groot deel bepaald hoe je kan leven. Maar of het gelukkig maakt. Nee, als ik mijn vriendin en familie maar op me heen heb.

250. Zou je je partner nu opnieuw kiezen?
Ik heb op dit moment geen partner.

Geef een reactie

