1000 vragen challenge – deel 24


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag en dat betekend dat ik weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge uit het flow boekje beantwoord.

Lees je mee?


231. Wat weiger je te begrijpen?
Dierenleed, ik snap echt gewoon niet waarom mensen het leuk vinden om dieren te mishandelen en gewoon aan hun lot over te laten. Ik weiger dat te begrijpen.

232. Welke anekdote over jezelf hoor je nog vaak?
Doen zonder nadenken. Ik ben gewoon iemand vaak doet zonder nadenken.

233. Welke dag in je leven zou je willen overdoen?
Eehm, lastig ik denk een leuke dag. Zoals delfsail 2015 waarin ik elke dag daar te vinden was en het naar mijn zin had.

234. Heb je liever meer tijd of meer geld?
Meer tijd, Kan ik meer dingen doen op een dag en meer tijd om ook rust voor mijzelf te pakken.

235. Zou je willen weten wat de toekomst je brengt?
Ja en nee, ik ben wel iemand die graag de touwtjes en handen heeft en duidelijkheid heeft. Maar ik vind het ook fijn om niet te weten wat de toekomst mij brengt. Het kan nog alle kanten op. Ook ligt het aan de keuzes die ik maak in mijn leven denk ik.

236. Kun je goed je grenzen aangeven?
Ja, dat heb ik geleerd afgelopen jaren.

237. Ben je ooit in een gevaarlijke situatie terechtgekomen?
Jawel, maar nooit zo gevaarlijk dat het echt niet kon ofzo.

238. Heb je een tic?
Ik controleer altijd of mijn deuren opslot zitten als ik weg ga.

239. Is geluk een doel of een momentopname?
Hmm het kan een doel zijn maar ik denk ook dat het een momentopname is. Ik denk niet dat je heel je leven gelukkig bent.

240. Met wie wil je je laatste minuten doorbrengen?
Met famillie en vrienden die dicht bij me staan.

Zou jij willen weten wat de toekomst je brengt?

Liefs Marii

Geef een reactie

