A Peek Of My Week 8 | 2016


A Peek of my week 1

Afgelopen week, maakte ik minder foto’s dan gebruikelijk. Ik werkte, ging langs de sportschool en spontaan uit eten bij de pizzeria.

Kijk je mee  naar afgelopen week?

 

Maandag:

Gewoon een werkdag waar ik geen foto’s van gemaakt had. Om 20.00 uur was ik thuis en niet veel later ging ik naar bed. Maandag is leuk  maar wel lange werkdag.

Dinsdag:

25330077165_3559168b79_z

Dinsdag begon de dag met boodschappen doen. Ik zag een zak met paaseitjes liggen bij de kruitvat en kon het niet weerstaan om mee te nemen. Ze zijn zo lekker.

25303856256_db08bf48e8_z

Ik at dit keer middags warm. Echt een standaard kostje die ik wel vaker eet. Daarna ging ik eerst naar werk nummer 1 en direct door naar het zwembad waar ik nog twee zwemlesjes gaf.

25236965681_585c239297_z

Binky vond de paaseitjes ook erg interessant.

Ik keek nog even tv en ging vroeg slapen. Zwemles geven is leuk maar daarna ben ik altijd moe.

Woensdag:

25034469930_dc4522ca4b_z

Woensdag had ik een vrije dag. Ik werd wakker en het was een beetje wit. Ochtends ging ik eerst sporten bij de sportschool. Mijn schema was nog niet klaar dus vermaakte ik mezelf met wat cardio.

25236979551_1c4c388a0a_z

Middags ging ik even gezond doen. Met een banaan en kiwi.

24703309763_52c039d5e9_z

Ik freubelde wat in mijn agenda en keek youtube video’s om inspiratie op te doen. Ik wil graag een nieuwe liniaal in mijn agenda maken. Daarna kreeg ik een apje met de vraag of ik zin had om mee uit eten te gaan die avond.

25211844572_23fc98930f_z

En zo zat ik drie uur later bij de pizzaria. Echt de lekkerste pizza’s die ik ooit gehad heb krijg je hier.

25236976921_4ee47ba748_z

Ik kreeg echt de lekkerste pizza ooit. Wel mega groot ik kreeg een kwart niet op.

25211835972_d6ee0a245c_z

We sloten af met mijn favoriete ijsje bij mij thuis.

24962408069_8852dcd3ef_z

Het was zo gezellig dat we spontaan aan de wijn gingen. Tegen 22.00 uur ging iedereen naar huis en ik sprong mijn bed in.

Donderdag:

25330062585_724a1f64a0_z

Wakker worden met sneeuw blijft magisch.

Ik was best wel een beetje brak maar zou gaan sporten met de buurvrouw. Rustig aan want ik had de dag ervoor al veel cardio gedaan.

24699457714_4d27a4ce47_z

Ineens begon het nog harder te sneeuwen! Vet gek maar wel leuk. Daarna door de sneeuw dus naar de sportschool. Een beetje brak. Wijntjes drinken en de volgende ochtend flink sporten is niet zo’n goed idee. We werden gevraagd om mee te doen met functie fitness en dat was me pittig. Een uur later was ik helemaal verzuurd maar had ik voor mijn gevoel veel gedaan.

24699462584_4c22d1f04d_z

Ik maakte kip goulash en middags ging ik naar mijn werk. We hadden afscheid van een collega en ik zou helpen met zwemles geven zodat iedereen even langs kon. Na die tijd stond ik zeiknat bij het afscheid en was iedereen al weg. Gelukkig was de collega die afscheid nam er nog wel. We dronken nog even een biertje en daarna ging ik naar huis. Afleveringen kijken van dokter Pol.

24962410779_646f132f46_z

Zo Gaaf!! Ik kreeg een berichtje van een vriendin dat Kensington naar Delfsail komt dit jaar. Ik had al erg zin in Delfsail maar dat Kensington komt is helemaal gaaf! Nu ga ik ze twee keer zien dit jaar.

Vrijdag:

25034460210_9385133e75_z

Vrijdag ging ik eerst naar werk nummer 1. Helemaal verzuurd en onder de spierpijn. Ik moest op het luchtkussen en ik kon niet eens normaal lopen. Lang geleden dat ik zo’n spierpijn had gehad.

Daarna ging ik even langs het Haagse Hofje waar ze Yankee Candle verkopen. Ze gooien er wat geuren uit en ik snuffel altijd in de mand met geuren die weg gaan. Zo kocht ik voor een vriendin vier tarts en voor me zelf deze vier tumblers. November Rain stond nog op mijn wishlist en ben blij dat ik hem hier vond.

Daarna ging ik naar het zwembad om verder zwemles te geven. Ik keek nog even Flikken Rotterdam en ging daarna naar bed.

Zaterdag:

25236983131_25201b4aeb_z

Zaterdag was een lange werkdag. Ik begon met mijn eigen lessen, nam een zwemles over en ging daarna zonder pauze de recreatie in. Toen ik thuiskwam even snel eten en douchen en daarna bij de buren langs die afgelopen week hun eerste kindje hebben gekregen. Ik heb een super schattig buurjongentje.

Daarna kroop ik op de bank met Binky en keek ik wie is de mol. Ik weet het zeker ik ga voor Tim.

Zondag:

25216757082_32b068982b_z

Zondag werd ik al vroeg wakker 6.00 uur. Echt slapen heb ik niet meer gedaan. Ik werd wakker met hoofdpijn, moe en gewoon niet lekker. Dit heb ik heel vaak na een lange dag werken. Het breekt je op en de volgende dag heb je het gevoel dat je brak bent.

Ik moest nog een aantal dingen doen en deed eerst de schoonmaak klusjes. Daarna nam ik een video op voor woensdag. Ook kwam ik er achter dat de video voor zondag mislukt is en dat ik die nog een keer weer moet opnemen. Helaas pindakaas.

Middags ging ik op verjaardag bij een vriendin en avonds kwamen mijn ouders gezellig langs.

Aankomende week moet ik heel veel werken, Ik verbaas me er zelf steeds over dat ik voor ongeveer 20 uur per week op papier sta maar het elke keer weer presteer om rond de 30 uur te werken. Ik merk wel dat ik het niet fijn vind om nooit te weten wanneer ik nou moet werken en wanneer niet. Binnen een dag kan ik ineens de hele week moeten werken. Dat is het leven van een oproepkracht.

Hoe was jou week?

Liefs Marii

 

 

2 gedachtes over “A Peek Of My Week 8 | 2016

Geef een reactie

