1000 Vragen Challenge – Deel 23


19064120624_838349e6f0_o

Sommigen hebben al weekend anderen bijna. Het is weer vrijdag dus ik vul weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge in. De vragen komen uit een flow boekje.

Van welk geluid hou jij?

221. Bestaat vriendschap op het eerste gezicht?
Geen idee eigenlijk. Ik denk wel dat je eerst op uiterlijk afgaat maar ik denk dat er echt persoonlijk een klik moet zijn.

222. Gun je jezelf vaak een pauze?
Nee, ik vergeet nog wel eens om pauze te nemen. Ga vaak gewoon door.

223. Ben je ooit ongewild verliefd geweest?
Ja, ik heb heel lang iemand leuk gevonden die onbereikbaar was. Achteraf dacht ik wat heb ik ooit in die jongen gezien.

224. Duw je mensen in hokjes?
Ik heb denk ik wel de neiging om dat snel te doen. Al probeer ik er wel op te letten.

225. Van welk geluid hou je?
Muziek is het beste geluid wat er is en dan vooral gitaar klanken.

226. Wanneer was je het allergelukkigst?
Oef, moeilijke vraag. Ik denk dat het nu is.

227. Met wie ben je graag samen?
Vriendinnen/Familie en mijn kat Binky.

228. Wil je alles verklaren?
Daar heb ik wel een handje van ja. Ik moet me zelf soms zeggen dat ik niet steeds hoef uit te leggen waarom ik wat doe.

229. Wanneer heb je voor het laatst je angst opzijgezet?
Ik heb een hekel aan insecten en nu ik op me zelf woon kom ik geregeld spinnen etc tegen. Ik riep eerst altijd mijn vader maar nu moet ik het zelf doen.

230. Wat is je grootste jeugdzonde?
Ik denk het rook gedrag wat ik toen had. Ik rookte om stoer te doen niet omdat ik het zo lekker vond.

Wat is jou jeugdzonde?

Geef een reactie

