A Peek Of My Week – 7 / 2016


A Peek of my week 1

Het lijkt wel alsof de weken voorbij vliegen. Ik heb dan ook weer genoeg leuke dingen mogen doen afgelopen week.

Lees je mee?

Maandag:

Was weer een werkdag. Het was lekker weer dus ik was veel buiten te vinden met de cliënten.

Avonds wilde ik een nieuwe tablet bestellen alvast voor mijn verjaardag. ( Die ik nu heb is bijna overleden).  Die zondag avond was het namelijk niet gelukt. Ik keek op de site bleek de tablet niet meer in de aanbieding. Erg jammer want het scheelde 100 euro. Nu eerst maar weer wachten tot er leuke aanbiedingen komen.

24869992470_ca7a252c94_z

Ik had nog een laatste stuk appeltaart over en die at ik op met heel veel slagroom als troost voer.

25072370791_d9c174941b_z

Avonds begon ik in dit boek. Ik had hem binnen twee dagen uit. Zo leuk vond ik hem. Snel de film maar eens kijken. Daarna ging ik slapen

Dinsdag:

25047354552_59c4ce3075_z

Dinsdag deed ik boodschappen en daarna wilde ik mijn opgenomen plan with me editen. Ik kwam er helaas achter dat niet alle bestanden goed worden gepakt door mijn computer. De video’s deden het niet maar het geluid wel. Dat soort onzin. uiteindelijk met een ander programma de video’s in een ander bestand kunnen converteren maar ook dat mocht niet baten. Elke keer als ik er tekst boven zette dan begon de video te haperen. Erg irritant. Want ik wilde deze video graag online zetten maar het bewerken lukt gewoon niet.

Middags ging ik een uurtje werken en daarna weer naar huis.

24534923724_cd61eeec0f_z

Avonds ging ik weer lekker een uurtje zwemmen. Het was lekker intensief en erg gezellig.

Woensdag:

25072365371_c0a1f1598c_z

Binky mag af en toe met me mee naar boven en hij vind het dan heerlijk om uit het raam te kijken. Vanaf boven hebben we een heel groot uitzicht. op de velden.

24869983570_cbe946b4cb_z

Ons uitzicht vanaf mijn slaapkamer. Heerlijk!

24534926714_442ca7f6ae_z

Ik werkte ochtends aan een nieuwe video. Woensdag start een nieuwe serie op mijn kanaal en ik wilde hem goed beginnen. Helaas deed Sony vegas weer fantastisch mee en wilde hij de video maar niet renderen. Om gek van te worden.

24869991720_e0f442abcb_z

Middags melde ik mij aan bij de sportschool en daarna ging ik verder met de video. Ik ben dol op wraps en maakte deze weer een keer klaar.

25165616345_871987410d_z

Ondertussen maakte Binky weer ruzie met de buurkat. Die twee zijn nog steeds verwikkeld in een macht strijd en Binky is tot nu toe de verliezer. Dat kan hij totaal niet hebben en dat is ook een van de redenen waarom hij bij mijn ouders niet meer kon wonen. Hij had daar om de haverklap ruzie met onze andere katten.

25165616965_ae90309b70_z

Als ik meerdere dagen achter elkaar vrij ben dan word ik snel onrustig. Ik moet iets doen en mijn energie kwijt. Dus besloot ik woensdag avond om een stuk te gaan lopen. Ik had pas voor donderdag een afspraak bij de sportschool maar wilde toch iets doen.

24538782313_734f26ed68_z

Het uitzicht is bij ons achter zo mooi. Hier kun je Groningen zien liggen.

Na het wandelen ging ik achter de laptop youtube video’s kijken en daarna lekker naar bed.

Donderdag:

24869989610_cec695890f_z

Donderdag begon ik bij de sportschool. Ik had een intake met fitness en kreeg een klein rondje die ik mocht doen. Heerlijk was het. Ik ben meer een avond sporter maar je dag fit beginnen is ook best fijn.

Daarna maakte ik de boven verdieping schoon.

24869990850_3904b639b3_z

Ik probeerde een yankee candle tart in mijn elektronische brander. In het begin rook ik niks maar nu ik hem vaker aan doe begint hij steeds meer geur af te geven. Lekkere frisse geur die me doet denken en strand en duinen.

24534923024_354a7f8e1d_z

Ik kreeg ineens zin om rollercoaster te gaan spelen. Ik besloot het te installeren en gewoon te doen. De hele middag heb ik me vermaakt met het bouwen van pretparken.

25139678426_7ba4ca6d00_z

Het was weer tijd voor Binky zijn vlooeien pil. Ik had al het idee dat hij er weer last van had en die pil helpt erg goed. Helaas is hij zo slim dat hij precies door heeft dat ik die pil in zijn eten gooi. Zowel de tonijn als zijn natvoer hij wilde het niet eten. Erg irritant want de pil is duur en hij moet van die vlooien af. Ik probeerde hem te voeren en zette zelfs zijn brokjes weg. Meneer bleef weigeren. Wat kunnen katten dan eigenwijs zijn.

25072369851_37f9ce6640_z

Avonds zou mijn zusje komen eten ik maakte deze overheerlijke aardappel ovenschotel. Hij was helemaal op. Zo lekker was hij. Daarna bracht ik haar weer naar huis en gaf haar een wii spel met karaoke mee. Ik speelde er niet mee en lag bij mij in de weg. Zij vind het super leuk en zingt nu elk dag karaoke.

Vrijdag:

24869983400_6c07c97343_z

Ik werd wakker en hoopte dat Binky zijn schaaltjes leeg had. Helaas hij heeft niks gegeten de hele nacht niet. Wel had hij honger en begon weer vreselijk te schooieren om zijn eten. Ik bleef stug volhouden dat hij het moest opeten. Helaas had ik al wel in de gaten dat hij te weinig van de pil zou binnen krijgen en er te veel tijd tussen elkaar zou zitten. Balen want die pil moet eigenlijk binnen een uur op met veel voer vanwege de opname er van. Ik ging maar werken en liet de schaaltjes staan.

24797911709_0351e273c8_z

Na werk nummer 1 kwam ik thuis en schijnbaar was de honger binky te veel geworden want ik ging hem weer voeren en jawel hij begon te eten. De schaaltjes waren eindelijk leeg. Nu maar hopen dat de pil iets van werk gaat doen aangezien ik de vlooien al weer door de kamer zag springen.

Deze mooie bloem heb ik cadeau gekregen en kijk hoe mooi hij nu bloeit.

Middags moest ik weer zwemles geven en daarna diploma zwemmen. Ochtends kreeg ik al een berichtje dat er collega’s ziek waren en of ik het diploma zwemmen bij elkaar wilde praten. Ik vind dat altijd wel leuk om te doen en werkte door tot 19.30. Weer een dag van bijna 12 uur is best pittig en was dan ook erg moe toen ik thuis kwam. Niet veel later lag ik op bed.

Zaterdag:

24869989270_f2266ee214_z

Ochtends gaf ik zwemles en daarna weer diploma zwemmen. Daarna het huis weer flink gestofzogen en gewijld want met die vlooien moet je elke dag goed blijven zuigen anders houd je ze.

Daarna was ik er wel klaar mee en besloot dat ik een movie night zou houden met me zelf. Ik stak mijn favoriete Yankee Candle geur aan en kroop op de bank. Eerst nog ff de mol kijken en daarna wilde ik lord of the rings kijken. Afkijken is niet gelukt ik viel al snel in slaap.

Zondag:

24538779133_dcee9fc62c_z

Op zondag vind ik het altijd fijn om aankomende week te plannen. Ik koos voor rustig en simpel deze keer.

25072371371_7e2b81df8d_z

Mijn moeder vroeg hoe het met Binky en de vlooien ging en ik stuurde haar deze foto meneer ligt prins heerlijk op de bank te pitten.

Ik nam alvast een video op voor aankomende zondag en besloot om groentensoep te maken voor de verandering.

Middags speelde ik de sims en keek ik lord of the rings af.

 

Dit was mijn week alweer. Aankomende week moet ik wat extra werken in het zwembad en ga ik twee keer naar de sportschool.

Hoe was jou week?

Liefs Marii

 

 

 

 

Geef een reactie

