1000 vragen challenge – Deel 22


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag, dus ik beantwoord weer 10 vragen uit de 1000 vragen challenge uit het flow boekje.

Hoe ga ik om met stress?

211. Wat is een terugkomende ruzie met je partner?
Geen, ik heb op dit moment geen partner.

212. Waar verheug je je dagelijks op?
Gewoon op een nieuwe dag. Of het nou een lange dag werken is of een bank dagje. Ik ben altijd bij met een nieuwe dag vol kansen en mogelijkheden.

213. Welke vriendschap van vroeger mis je?
Die mis ik niet, de vriendschappen die ik nog van vroeger over heb is voor mij het belangrijkste.
214. Hoe ga je om met stress?
Ik zit altijd eerst in de ontkenningsfase en doe alsof ik geen stress heb. Dom, want als ik juist naar mijn lichaam luister probeer ik met stress altijd wat rust en ontspanning in te lassen. Ik kan best goed onder druk werken maar als die druk langer dan een maand duurt dan krijg ik daar vooral lichamelijk erg veel last van. Ontspanning zoeken is de beste oplossing dan.

215. Doe je je weleens anders voor dan je bent?
Ik ben heel goed in het verstoppen van mijn gevoelens en doe alsof het me niet zo veel kan schelen. Maar van binnen is dat heel anders en doet het me vaak wel heel veel.

216. Waarin lijk je op je vader?
Mijn vader en ik zijn allebei doeners. We kunnen niet stil zitten en willen altijd wat te doen hebben.

217. Kun je geluk afdwingen?
Nee, ik ding dat met dwang je niet echt gelukkig bent. Dit is iets natuurlijks wat gebeurt. Wel doe ik altijd als ik niet gelukkig ben, dan ga ik op zoek naar iets wat mij wel gelukkig maakt. Liefde en geluk kan je niet afdwingen in mijn ogen.

218. Wat voor type ruziemaker ben je?
Ik ben vooral een binnenvetter en kan dan ineens uit mijn slof schieten. Meestal schreeuw ik en ben ik heel direct.

219. Ben je ’s ochtends meteen wakker?
Ja, ik ben vaker voor de wekker aan wakker dan dat ik uitslaap. Als ik dan ook eenmaal wakker ben slaap ik ook niet weer.

220. Hoe klinkt jouw lach?
Heel hard, haha ik lach luidruchtig.

Al weer 220 vragen beantwoord van de 1000. Doe jij de challenge ook? zet in de reactie een linkje. Ik vind het leuk om die van anderen ook te lezen.

 

Geef een reactie

