A Peek Of My Week 6 | 2016


A Peek of my week 1

Afgelopen week stond in het teken van werken en nog niet helemaal fit zijn. Lees je mee?

Maandag:

Maandags was weer en normale werkdag voor mij. Ik was nog steeds niet fit en collega’s ook niet. Niet alleen wij waren ziek maar ook veel van onze cliënten hadden de griep te pakken en kwamen niet sporten. Ik zelf had aan het einde van de dag geen stem meer. Toen ik om 20.00 uur vrij was ging ik thuis vrijwel meteen naar bed ik was moe van de dag.

Dinsdag:

25017150385_148ee4a34c_z

Ik begon ochtends met boodschappen doen en het huis wat opruimen en schoonmaken.
Het leek me wel eens lekker om komkommer rauwkost op brood te doen. Smaakte erg goed als lunch.

24899128072_43c94d3a76_z

Ik kocht deze elektrische brander bij de action. Ik ga er nog een review over schrijven. Tot nu toe ben ik er blij mee.

Daarna ging ik naar mijn werk en nog steeds waren er veel mensen ziek waaronder mijn collega. Ik zelf ook nog steeds niet lekker werd gevraagd of ik de donderdag voor haar wilde overnemen. No problemo.

24923857051_0009805fb2_z

Na het werk plande ik een video in en ging eten maken.

24923860331_98e920e3e5_z

Het werd aardappels, spinazi en een kipburger. Ik wilde deze week wat extra gezond eten om de griep te bestrijden. Ik besloot om niet te gaan zwemmen.

25017147665_5da4d5f2ee_z

In plaats van zwemmen lekker in mijn agenda aan de gang. Daarna op de bank bizarre eters en shop verslaafd kijken. Ik vind dat echt boeiende programma’s. Daarna vroeg op bed.

Woensdag:

Ik had net erg goed geslapen die nacht en eigenlijk wilde ik het huis dwijlen en stofzuigen maar ik had er helemaal geen zin in.

24386548464_e199843740_z

in plaats daar van bewerkte ik mijn eerste speed build video en deze deed twee en half uur over renderen.

24649532919_4dc9f222a7_z

Het duurde en duurde. Omdat ik vaak niks met mijn pc kan doen als hij aan het renderen is besloot ik om mijn het boek Verslingerd van Lissete Jonkman uit te lezen. Ik lees al mijn boeken als e-reader op mijn tablet. Wat een heerlijk boek ik heb er echt van genoten en ben erg benieuwd hoe het leven van Kikker en Lucie verder gaat.

24649529959_68f2893426_z

Engelse drop is zo lekker!

Toen mijn video eindelijk klaar was met renderen ging ik naar een vriendin waar ik zou eten die avond.

25017141815_fc7df2afb2_z

Daarna moest ik nog tot 23.00 werken. Het zijn dan maar twee uurtjes maar omdat je zo laat nog begint hik ik er vaak even tegen aan. Eenmaal aanwezig heb ik het altijd weer naar mijn zin. We hadden een man die met behoorlijk wat drank op wilde zwemmen. Onze regels zijn geen alcohol in het zwembad en dus mocht hij niet zwemmen. Gelukkig had hij zelf ook door dat het niet verstandig was. Na de schoonmaak ging ik meteen naar huis want ik moest de volgende dag weer aan het werk.

Donderdag:

Mijn eerste vrije dag sinds tijden maar ik mocht toch aan het werk.

24923850201_926c5fa855_z

Donderdag is een drukke dagen begon ook goed. Mijn stagair kwam later en ik moest in mijn eentje het springkussen neerleggen. Girl power want ik flikte dat gewoon. Daarna was het voor mij ook wat gissen want ik wist niet van tijden en alleen wat ik doen moest. Het was even druk maar uiteindelijk kwam ik de ochtend prima door.

24721631580_5079531f73_z

In de pauze een tosti eten ik iets wat we altijd doen op het werk.

Middags was het leuk en de clienten reageerden goed dat ik er was. Dat was fijn dat werkt namelijk prettig.

Avonds zou ik naar EHBO herhaling moeten maar nog steeds voelde ik me niet al te best en was ik erg moe. Ik besloot me ziek te melden aangezien we toch naar de brandweer zouden gaan.

24923855441_0ca9f3eed8_z

Ik kookte weer wat aardappels met boontjes deze keer.

24390311913_8e4f3fffe4_z

Daarna gezond doen met kiwi in mijn bakje yohgert. Ik keek nog even tv maar ik lag vrij snel al in bed.

Vrijdag:

Eindelijk ik had een goede nachtrust. Klokje rond en dat merkte ik ook want ik voelde me al weer wat beter als de dagen er voor.

Eerst aan het werk in de gymzaal.

25017148795_b9900a2d16_z

Daarna at ik alvast warm en als toetje nam ik een kop thee met banaan.

Om half vier moest ik weer in het zwembad aan het werk en ik ging dan ook die kant op.

24990828496_30c99c1ac7_z

Avonds at ik op de bank wat brood en belegde crackers met kip kerrie en kruidenboter. Daarna lekker op tijd mijn bed in.

Zaterdag:

Weer sliep ik een nachtje door. Alsof ik al mijn slaap van de laatste dagen aan het inhalen was.

Ochtends moest ik zwemles geven en ik had dit keer een halve dag wat ik fijn vond.

24721632990_bd078e92bb_z

Middags besloot ik om het huis weer eens schoon te maken en op te ruimen. Als ik zo’n bui heb dan gaat ook echt alles aan de kant en schoon. Ik deed nieuwe geurstokjes in de wc. Lotus is één van mijn favoriete geuren.

25017140515_ebb3fbfc68_z

Na het schoonmaken stak ik coconut bay van Yankee Candle aan. Wat een heerlijke romige cocos geur.

24923857161_836d981b27_z

Avonds kwam er een vriendin bij me eten wat erg gezellig was. We maakten samen pizza en ze kwam op het geniale idee om met de schaar de pizza te knippen.

25017142325_bd87c008bd_z

De pizza was goed gelukt. We kletsten bij, aten nog wat van mijn zelf gemaakte appeltaart en tegen 23.00 uur ging ze weer naar huis.

Daarna keek ik nog een show van Beyonce op BNN die ik erg gaaf vond.

Zondag:
24923854081_22122a4840_z

Ik sliep weer klokje rond en werd pas om 9.00 uur wakker. Nou dat is voor mij echt uitslapen aangezien ik vaak rond 7.00 al wakker ben. Ik stak één van mijn favoriete kaarsen aan.

24899114702_351435a9a5_z

Daarna wilde ik een plan with me opnemen. Dat stond al een tijdje op de planning maar het kwam er maar niet van. Ik wil proberen om elke maand een w2p op te nemen. Hier al mijn nieuwe washi en stickers van paperchase.

24990815926_1c3a42d4d9_z

Het eindresultaat. Zoals jullie zien een rustig weekje voor de boeg. ( tot nu toe dan).

24649535959_540ff1fcd7_z

Binky gaat steeds vaker uit zichzelf op de bank liggen. Meestal doet hij dat alleen als ik op de bank zit. Leuk om te zien dat hij nu ook uit zichzelf er gaat zitten.

Na het opnemen bewerkte ik de video, tenminste een poging tot. Elke keer is er wel weer iets mis met mijn clips. Dan pakt hij alleen het geluid dan alleen beeld. Ik word er gek van en ben bang dat ik weer een video voor niets heb opgenomen. Daarna keek ik een aantal afleveringen van The Vampire Diaries. Ik ben dol op die serie en heb ooit tot seizoen drie gezien. Nu ga ik hem overnieuw kijken.

Avonds kwamen mijn ouders langs met alvast mijn verjaardags cadeau. Ik had nog gezegd dat ik het liever op mijn verjaardag die pas in april is krijg. Maar mijn vader is daar anders in en het moest meteen geinstaleerd  worden. Nu kan ik ook op mijn slaapkamer optimaal gebruik maken van de wifi wat wel fijn is.

Dit was mijn week alweer. Ze vliegen om lijkt wel.

Aankomende week werk ik weinig en heb ik woensdag en donderdag vrij wat ik ook wel eens lekker vind.

Hoe was jou week?

Liefs Marii

Geef een reactie

