1000 Vragen Challenge – Deel 21


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag en ik heb ook vandaag beantwoord ik weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge.

Lees je mee?

201. Hoe goed ken je je buren?
Ik ken mijn buren redelijk. Ze zijn gezellig en we hebben lol met elkaar. Maar super goed ken ik zie niet.

202. Heb je vaak geluk?
Mwuah, wat is geluk? ik denk dat ik gewoon in de midden klasse zit.

203. Met welke vriendin verschil je het meest?
Met Suus, Zij is rustig, introvert en ik ben juist heel druk en hou van avontuur. Het werkt heel goed. zo remt zij mij zo nu en dan af en zo daag ik haar juist uit om dingen te ondernemen of anders naar dingen te kijken. We verschillen veel van elkaar maar ik kan me geen betere vriendin wensen!

204. Wat doe je anders dan je ouders?
Veel, mijn ouders eten bijvoorbeeld dagelijks aardappels, groenten en vlees. Ik eet hele andere dingen. Ik doe veel dingen anders gewoon op mijn manier.

205. Waar krijg je energie van?
Muziek!, positieve dingen en gewoon leuke dingen.

206. Was je gelukkig als puber?
Ja, over het algemeen wel. Ik heb wel gehad dat ik een tijdje werd gepest maar daar sloeg ik me doorheen. Ik sportte elke dag en had het zowel op school als thuis naar mijn zin. Bezig bijtje was ik toen al.

207. Wanneer heb je voor het laatst een nacht doorgehaald?
Dat was tijdens nacht van Appingedam. Toen zou ik blijven slapen bij een vriendin maar uiteindelijk ben ik om 7 uur met de trein naar huis gegaan en om 8 uur was ik nog in bed gegaan. om er vervolgens om 10 uur al weer naast te staan.

208. Waar dagdroom je vaak over?
Over reizen naar Amerika of Australië.

209. Kijk je vaak achterom?
Nee, ben meer een vooruit kijker.

210. Wat weten de meeste mensen niet van jou?
Dat ik een youtube kanaal en blog heb.

Geef een reactie

