1000 vragen challenge – deel 20


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag, dat betekend dat ik weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge beantwoord. Lees je mee

191. Neem je vaak het initiatief?
Ja, ik ben wel iemand die initiatief neemt en dingen onderneemt en daarbij de eerste stap zet. Maar ik wacht soms ook bewust tot een ander wat doet.

192. Aan welk huisdier heb je goede herinneringen?
Aan alle wel maar de mooiste herinneringen heb ik aan tijger. Mijn eerste eigen kat. Hij was echt mijn maatje en mis hem nog elke dag.

193. Staat er genoeg op je spaarrekening?
Op dit moment wel. Mijn ouders hebben me al vroeg geleerd om te sparen. Je weet maar nooit wanneer je het ineens nodig hebt.

194. Blijf je altijd wonen waar je nu woont?
Voor nu woon ik hier fijn en prima. Wel zou ik in de toekomst graag een koophuis hebben het liefst vrijstaand.

195. Ben je gevoelig voor kritiek?
Vroeger kon ik er niks mee, Nu probeer ik er altijd wat mee te doen en het goede er uit te halen. Ik kan tegenwoordig beter tegen kritiek dan eerst.

196. Ben je bang voor iemand die je kent?
Nee, zou niet weten voor wie.

197. Neem je vaak tijd voor jezelf?
Dat lukt me tegenwoordig erg goed. Ik probeer vaak de zondag voor me zelf te houden en dan doe ik lekker waar ik zin in heb.

198. Waar had je laatst de slappe lach om?
Tijdens een pv uitje toen ik met een collega helemaal stuk ging om werkelijk waar niks.

199. Geloof je alles wat je denkt?
Hmmm neee,

200. Welk feest was legendarisch?
De Jetset feestjes die doen het altijd goed. Verder niet echt een legendarisch feest gehad ofzo. Ik feest tegenwoordig stukken minder.

Geef een reactie

