1000 vragen challenge – deel 19


19064120624_838349e6f0_o

Elke vrijdag vul ik 10 vragen in van de 1000 vragen challenge. Deze vragen komen uit de flow.

Als je het leuk vind mag je de vragen overnemen, laat dan een berichtje achter met jou ingevulde vragen. Ik vind het leuk om die van anderen ook te lezen.

Lees je mee?

181. Zou je terug naar vroeger willen?
Eeeh nee, ik leef meer in het nu.

182. Hoe egocentrisch ben je?
Niet, ik zet eigenlijk altijd de ander boven mijzelf.

183. Op welke manier kom je het liefst tot rust?
Zwemmen in heerlijk warm water minstens 34 graden. Water is het enige waar ik me volledig ik kan ontspannen.

184. Voel je je weleens buitengesloten?
Vroeger heel vaak, nu niet meer.

185. Waar pieker je over?
Over of ik na augustus 2016 nog wel werk heb en hoe het dan zal zijn. Financieel word het dan heel anders.

186. Hoe zie je de toekomst?
Ik doe het werk wat ik leuk vind, ik ben nog altijd bezig met youtube en mijn blog. Misschien een gezin dat zou ik wel leuk vinden. Niet te vergeten zullen er altijd katten zijn.

187. Waar viel je op bij je partner?
Op dit moment heb ik geen partner, maar iemand die positief in het leven staat vindt ik een belangrijke eigenschap.

188. Op welk familielid lijk je het meest?
Op mijn vader, al heb ik ook trekjes van mijn moeder.

189. Hoe breng je het liefst de avond door?
Op de bank met een zak chips en een goede film of serie. In mijn onesie 😉

190. Hoe onafhankelijk sta je in het leven?
Heel, Ik ben zelfstandig opgevoed mijn ouders vonden dat belangrijk. Nu woon ik op me zelf en ben ik financieel etc helemaal onafhankelijk van mijn ouders. Enige waar ze me af en toe in helpen is dat ze me af en toe wat grote boodschappen doen zoals flessen water en dozen melk.

Hoe zij jij je toekomst?

Geef een reactie

