A Peek Of My Week – Week 3 | 2016


A Peek of my week 1

De derde week van janurai is al weer voorbij. Joh wat gaan de weken snel nog één weekje januari en we zitten alweer in februari.  Afgelopen week werkte ik onverwachts heel veel. vier dagen van 10 a 11 uur is niks. Kijken jullie mee naar afgelopen week?

Maandag:

24282217080_9307bda593_z

Maandag was het weer tijd voor Binky zijn vlooien pil. Omdat hij ochtends altijd een half zakje nat voer krijgt deed ik het dit keer met de pil er in. Immers de vorige keer had hij het netjes opgegeten. Nou deze keer niet hoor ik moest hem echt voeren hij wilde het niet eten. Slim dat hij dan is.

Uiteindelijk moest ik toch echt naar mijn werk en dus ik liep naar buiten om mijn fiets op te halen. Schuur duur natuurlijk vol met ijs. Ik steek mijn sleutel er in maar die wil niet open. Ik dacht oke even slot spray uit huis halen. Ik steek mijn sleutel in het slot en ineens breekt mijn sleutel af.

Daar stond ik dan met maar 1 sleutel die kapot was, het huis niet meer in kunnend. De buurman was al aan het werk. Geen fiets. Ik dacht nouja dan maar lopend naar het werk en mijn ouders bellen vragen om een reserve sleutel. Het andere probleem was dat het stukje sleutel in het slot vast zit. Daar moest een sloten maker bij.

Wat een gedoe zo op de maandag ochtend. Werken en ondertussen regelen dat ik het huis in kan. Mijn vader besloot uiteindelijk om zelf een kijkje te nemen en gelukkig bleek er niks in het slot te zitten dus ik kon mijn huis weer in. Thanks Pap!

Dinsdag:

23949567074_aa14472207_z

Dinsdag moest ik om 6.30 weer aan het werk in het zwembad. Daarna snel boodschappen doen en lunchte ik met broodjes komkommer.

23949576394_99bdeef099_z

Daarna snel weer door naar mijn andere werk waar ik ging fitnessen met een cliënt.

24495439241_1151833662_z

Na het werk daar ging ik weer naar het zwembad om een aantal zwemlessen over te nemen van een collega die later zou komen. Om 17.30 liep ik het zwembad uit en maakte ik thuis macaroni.

Daarna ging ik op de bank en kwam ik er niet meer af.

Woensdag:

24209969219_39fa608362_z

Woensdag zou ik eerst naar een vriendin gaan bij haar op haar werk kijken maar omdat ik met dat slot zat en het ineens een drukke werk week zou worden had ik met haar afgesproken om het een weekje te verplaatsen.

Ik ging boodschappen doen bij de Aldi, elke keer kom ik er weer met een volle kar vandaan. Hoe ik dat toch weer doe.

24209967039_0358dddc14_z

Ik kocht onder andere een nieuwe wc bril. Mijn huidige zit onder bouwvlekken alsof daar iets zuurs in is getrokken waardoor de bril er heel smerig uit ziet. De laklaag is er af.

Elke keer bij bezoek moet ik weer zeggen de wc bril ziet er vies uit maar is schoon hoor. Ik schaam me dood.

23950903283_9671419f99_z

Daarna ging ik naar de blokker want ze hadden deze stofzuiger in de aanbieding. Door die vlooien troep had ik tijdelijk die van mijn ouders te leen. Ik vond die erg fijn en besloot ik hem zelf te kopen zodat hun ouders weer hun eigen stofzuiger mee kunnen nemen.

24577724665_0dbd64ab2a_z

Ook nog even langs de zeeman waar ze leuke handoeken en thee doeken in de aanbieding hadden. Ook een mooie deal aan schoonmaak middelen van 3 + 1 gratis.

24282212590_c67bf9fe52_z

Ik besloot ook maar om mijn kast met schoonmaak doeken etc op te ruimen.

24469406042_a3b9ea6341_z

Stak middags na stofzuig buurt snow in love van yankee candle aan

24577724865_e22873c54c_z

Veel mensen vinden het smerig maar ik vind het heerlijk. Witte bonen in tomatensaus! Mega lekker. Na het eten ging ik achter de computer uitzoeken hoe het nou met sony vegas zit. Hij pakt ineens mijn video’s niet meer maar wel de audio. Dus ik moest op zoek naar een ander bewerkings programma.

Donderdag:

23950907453_92bf77fc8f_z

Donderdag begon ik ochtends om half 9 op werk nummer 1. Ik moest de hele dag zwemmen eerst daar in het therapie bad en middags naar mijn andere werk om met de cliënten daar te zwemmen.

Vervolgens bleef ik in het zwembad omdat ik daar nog weer tot 19.00 uur zwemles moest geven.

24209969859_1869f6bfee_z

Toen ik thuis kwam maakte ik een avico zak warm en ging op de bank zitten. Ik kakte behoorlijk in en ging dan ook vroeg op bed.

Vrijdag:

24551531286_febe4e884b_z

Vrijdag begin ik ochtends altijd op werk nummer 1. Tussen de middag heb ik dan drie uurtjes en meestal zorg ik dan dat ik warm eet. Deze keer had mijn moeder een bakje bonensoep aan me gegeven en die smaakte erg goed.

Daarna werd ik gebeld of ik kon doorwerken tot 19.45. Ik dacht ach, ben toch al bezig en waren toch allemaal al lange dagen laten we deze er ook nog bij doen. Daarna ging ik op de bank en lag ik vroeg in mijn bed.

Zaterdag:

24577722955_9b235d0874_z

Zaterdag hoefde ik maar een halve dag te werken. Na de zwemlessen was ik vrij.

Ik kreeg avonds de buren op bezoek en had de hele week geen tijd gehad om even goed schoon te maken. Dus het was tijd voor MR Proper mijn favoriete schoonmaak middel. Ik poetste het huis.

24577727825_8b22045f6d_z

Daarna gooide ik een pizza in de oven en nam een lekkere warme douche.

Avonds kwamen de buren langs we keken wie is de mol ( al hebben we de helft niet gezien). Ellie er uit :O het was mijn mol!

Ze bleven tot een uurtje of half 3 nachts en daarna kroop ik mijn bed in.

Zondag:

24209963439_2ec9b5e6a7_z

Zondag werd ik een beetje brak wakker, draaide een wasje en ging even in mijn agenda freubelen en kijken hoe aankomende week er uit zal zien.

24209965699_d5ef2f2ed0_z

Daarna ging ik aan de gang met een nieuw bewerkings programma voor mijn video’s. Hitfilm express. ik vind het een prima programma en de kwaliteit van mijn video’s zien er veel beter uit. Helaas kom ik er achter dat mijn audio achter loopt in de video. Heel vervelend want ik heb geen idee hoe dit nou weer kan. Ik spendeerde de ochtend met het kijken van tutorials.

Ik warmde wat soep op en at er een broodje komkommer bij. Daarna keek ik wie is de mol nog een keer terug.

Middags kreeg ik een apje van mijn oom en tante of ik thuis was en ze langs konden komen. Dat was erg gezellig.

Avonds zat ik op de bank met de originals serie en Scorpion

Dat was mijn week alweer.

Aankomende week werk ik zoals het nu lijkt mijn normale uren, ga ik even Groningen in en ben ik verder niet zo veel van plan.

Hoe was jou week?

 

Geef een reactie

