1000 vragen challange – Deel 17


19064120624_838349e6f0_o

Elke vrijdag vul ik 10 vragen van de 1000 vragen challenge in. Deze vragen komen uit en flow boekje.

Lees je me

171. Met wie breng je het liefste een vrije dag door?
Het liefst thuis met mijn kat of bij familie.

172. Wat was het beste advies dat iemand je ooit gaf?
Wees je zelf en doe wat jij wil en niet wat een ander wil. Dat heeft veel dingen voor mij veranderd.

173. Waar denk je aan bij de zomer?
Zon, Zee, Zwemmen, Strand en veel gezelligheid met vrienden.

174. Hoe ruikt je favoriete parfum?
Ik ben dol op de geur van coco’s vermengt met vanille. Al ben ik ook dol op de geur van lotus.

175. Welke kritiek raakte je het meest?
Ik kreeg ooit op stage vooral kritiek op mijn persoonlijkheid. Ik kon niet zijn wie ik was want mijn eigenschappen werden afgekraakt. Dat heeft mij toen diep geraakt.

176. Wat vind je van je uiterlijk?
Prima, ik had wel graag wat voller haar met losse krullen gewild maar ach iedereen wil wel eens wat anders.

177. Ben je aardig voor jezelf?
Ja, ik luister stukken beter naar mijzelf.

178. Zou je plastische chirurgie overwegen?
Nee, niks voor mij.

179. Welke film heb je minstens vijf keer gezien?
Ik denk de Harry Potter films.

180. Vul je graag testjes in?
Ja soms zijn die van facebook best grappig.

Welke film heb jij wel vijf keer gezien?

4 gedachtes over “1000 vragen challange – Deel 17

Geef een reactie

