1000 vragen challange – deel 17


19064120624_838349e6f0_o

Elke vrijdag vul ik weer 10 vragen in van de 1000 vragen challenge. Deze vragen komen uit het flow boekje.

161. Ben je een honden- of kattenmens?
Zeker weten een kattenmens, Mijn ouders hadden al katten sinds ik klein was. Ik heb altijd al katten gehad en ze zullen ook altijd blijven. Ik vind het heerlijke dieren.

162. Hoe laat je merken dat je iemand aardig vindt?
Als ik iemand aardig vind dat laat ik dat meestal gewoon weten door veel contact met die persoon te hebben. Dingen af te spreken of om gezellig te kletsen.

163. Met welke reden eet je?
Omdat het goed voor meΒ  is.

164. Dans je voor de spiegel?
Haha, nee nooit.

165. Waarin ben jij anders dan andere mensen?
Hmm ik ben denk ik wel nuchter en heb dan ook vaak een nuchtere kijk op de wereld.

166. Welke jeugdfilm zou je kinderen aanraden?
Disney films blijven favoriet. Toen ik klein was keken mijn broertje en ik elke zondag een videoband. Junglebook was mijn favoriet.

167. Blijf je tot het laatst op feestjes?
Ligt er aan met wie ik ben en wat voor feest het is en of ik de volgende dag moet werken of niet. Maar meestal bij een Jetset feestje probeer ik tot het einde te blijven.

168. Welk nummer heb je de laatste tijd grijsgedraaid?
Ain’t Nobody – Jasmin Thompson.

169. Oefen je voor een telefoongesprek?
Nee nooit.

170. Wanneer heb je voor het laatst gehuild bij anderen?
Bij mijn ouders denk ik.

Dat was hem al weer voor deze week.

Oefen jij wel eens een telefoongesprek?

4 gedachtes over “1000 vragen challange – deel 17

  1. Wat een super leuk idee! Een 1000 vragen challenge is echt super leuk! Alleen weet ik niet waar ik die 1000 vragen vandaan zou moeten halen…

    • Ze kwamen bij de flow in een boekje
      Een vriendin van mij heeft hem en ik heb ze weer van haar. Je mag ze gewoon overnemen hoor als je hem ook wil doen. πŸ˜€

  2. Dat zou ik erg leuk vinden! Uit welk boekje haal jij de vragen? Ik zou namelijk niet zo goed 1000 vragen kunnen bedenken… πŸ˜ƒ

Geef een reactie

