1000 vragen challenge – deel 16


19064120624_838349e6f0_o

In 2015 was ik begonnen met de 1000 vragen challenge. Nu lukte het door een druk werk schema niet meer om de challenge door te zetten. Nu in 2016 en ik nog wat vrije tijd heb wil ik er mee verder gaan. De challenge wil ik tenslotte gewoon afmaken.

Hier weer 10 vragen.

151. Waar zou je beroemd mee willen zijn?
Echt beroemd worden wil ik eigenlijk niet, maar het is leuk als mensen mij van mijn youtube kanaal kennen.

152. Hoe voelt het om afgewezen te worden?
Vervelend, vaak word ik er onzeker van.

153. Wie wil je beter leren kennen?
Ik zou Teske wel beter willen leren kennen omdat ik haar op youtube gebied steeds beter en leuker vind worden.

154. Ruik je altijd lekker?
Nee, ik ruik heel vaak naar chloor. Zelfs na het douchen ruik ik er nog naar. Dat gaat echt in je poriën zitten.

155. Hoeveel boeken lees je per jaar?
Heel verschillend. In 2015 waren dit 23. Ik wil kijken of ik er in 2016 meer kan lezen.

156. Google je jezelf?
Wel eens gedaan ja, benieuwd om te zien wat er allemaal over je e vinden is en wat er online staat.

157. Welke historische gebeurtenis had je graag met eigen ogen gezien?
Eeehm, geen? ik heb de aanslagen op de twintowers allemaal gezien op tv.
Ik hoop ook nooit zo iets met eigen ogen te moeten zien.

158. Zou je met je vriendinnen kunnen samenwonen?
Geen idee, misschien voor een tijdje maar ik ben best gehecht aan mijn privacy.

159. Praat je tegen voorwerpen?
Haha, volgens mij soms wel. Ik praat in elk geval veel tegen mijn kat.

160. Wat is je grootste tekortkoming?
Ik wil vaak te snel en ben dan erg ongeduldig. Daardoor maak ik soms nog wel eens domme fouten.

Dit was hem voor deze week.

marii_logo

Geef een reactie

