A5 Montly Inserts 2016


24122750435_627ec85f5a_c

Tijden zocht ik naar maand inserts die voor mij zouden werken. Ik keek rond op internet, pinterest deed inspiratie op maar vond niks wat naar mijn zin was.

Ik besloot op een vrije dag om zelf mijn maand inserts te maken. Ik dook Adobe Indesing in en  begon wat te freubelen. Bovenstaande is het resultaat geworden.

Ik wilde graag inserts die clean waren zodat ik zelf nog wat kon decoreren als ik daar behoefte  aan heb en waar ik genoeg in kon schrijven.

Ik dacht misschien zijn er wel meer mensen die zo iets zoeken voor hun planner.

Het lettertype is Simplicity en alle credits daarvoor gaan naar http://bythebutterfly.com 

24096707556_d21bd1646c_z

Zo ziet het er uit in mijn planner. Ik had per ongeluk de gaatjes aan de verkeerde kant gemaakt. Daar moet je wel goed op letten.

24096707476_905a80c737_z

En nog een lege pagina.

Vind je de inserts leuk, of heb je nog tips en opmerking let me know in de reacties!

Download je A5 M2P – A5 M2P Download

Printen gaat heel gemakkelijk!

Let er op op dat je het in A5 formaat uitprint door dat bij de instellingen aan te klikken. Er zit een print uitleg bij de inserts.

Veel plezier er mee.

marii_logo

 

 

Geef een reactie

