Books i’ve read in 2015


23891390432_b7b830545d_c

Vorig jaar rond deze tijd kwam ik op het idee om in 2015 bij te houden welke boeken ik allemaal zou lezen en hoeveel dat zouden zijn.

Ik maakte er de bovenstaande insert voor en begon het vanaf januari bij te houden.

Nu ben ik best een boekenwurm maar wel met vlagen. Ik mag graag lezen en dan vooral series zoals je op mijn lijstje wel kunt zien. In het begin van 2015 ging ik nog naar school en ik las toen ook vrij veel boeken elke dag in de trein. Daarna begon het vele werken en las ik een stuk minder.

Totaal las ik 22 boeken in 2015. Best veel vond ik zelf. Ik schreef ook alleen de titel van het boek op.

De serie die mij verraste was de onsterfelijken serie van Alyson Noel. Ik heb deel 1 en 2 als boek en de rest stond op mijn tablet. Wat een leuke serie ik moest even inkomen maar eenmaal in het boek las ik het soms in één ruk uit.

De Alchemisten serie daar kijk ik in 2016 het meest naar uit. Het vervolg van de Vampire Acadamy. Verder ben ik van plan om het weer te gaan bijhouden in 2016. Gewoon omdat ik het leuk vind om te zien en om te kijken of ik meer boeken in 2016 kan lezen dan in 2015.

De Insert die ik gemaakt heb kun je hier downloaden.

Wat voor boeken lees jij?

marii_logo

 

Geef een reactie

