Het leven als oproep kracht


Zoals je wel gemerkt hebt is er gisteren geen peek of my week online gekomen. Niet omdat ik niet wil maar gewoonweg om dat ik het druk heb. Iets waarvan ik begin september niet had verwacht dat dit zou gebeuren.

Ik heb 2 baantjes zoals je misschien wel eerder hebt gelezen. 2 baantjes waar ik het naar mijn zin heb. Met plezier werk en veel leer.

Toch heb ik bij beide baantjes niet veel uren werk. In september was het zo dat ik drie dagen in de week thuis zou zitten en drie dagen waarin ik zou werken. Inmiddels pendel ik al een aantal weken tussen beide werken  door. Ziekte, cursussen het maakt dat ik meer kan werken. Niet onbelangrijk rond kan komen in de maand. Zo ben ik vanochtend om 6.30  begonnen in het zwembad, fiets ik hierna door voor een uurtje naar de gymzaal en daarna fiets ik weer terug naar het zwembad om nog tot 19.00 uur zwemles te geven.

Ik doe het met veel plezier maar dat betekend ook dat het youtube en blog gedeelte wat blijven hangen. Ik baal daar van want juist dit vind ik zo leuk om te doen en dit deed ik om mijzelf bezig te houden en een doel te hebben.

Ondertussen woon ik nu bijna vier maanden op mijzelf. Heerlijk vindt ik het. Al loop ik nog steeds tegen de problemen aan die bij mijn huis komen kijken. Ik heb nog steeds schimmel in mijn schuurtje en op zolder, mijn afzuigsysteem zit nog wel eens in storing en eindelijk werkt mijn thermostaat naar behoren. Toch woon ik er fijn.

Met Binky gaat zo zijn ups en downs. Hij heeft het een maand super goed gedaan ik was trots op mijn vriendje. Maar afgelopen weken doordat ik zo veel werk en echt lange dagen weg ben. Is hij weer begonnen met sproeien. Eerst een muurtje laatst de halve woonkamer. Ik hoop dat het snel ophoud.

Kerst komt er al weer aan en mijn moeder had de kerstboom opgezet. Ik zelf heb ook een mini boompje staan.

wp-1449571474961.jpg

Mijn moeder maakte deze foto van haar kerstboom en Mila. Binnen een half uur was het kleedje waar hij nu op zit al kapot. Ik mis die katten bij mijn ouders wel. Die gekke streken die ze steeds maar uithalen. Ik wilde jullie deze foto ook niet onthouden.

Dit was gewoon een berichtje met hoe het er voor staat. Nog twee weken flink bikkelen en dan heb ik vier dagen vrij. Ik kijk er nu al naar uit.

 

Liefs Marii

Geef een reactie

