A Peek of My Week #9


A Peek of my week 1

Afgelopen week zou ik veel aan mijn youtube kanaal werken. Dat liep toch even anders. Maandags werd ik door verschillende collega’s gevraagd of ik voor hun wilde invallen. Een onverwachte week waarin ik fulltime werkte.

Kijk je mee?

Maandag:

22766932233_54ac1d654b_c

Maandags was voor mij weer een druk werkdagje. De cliënten zijn rond de tijd van dit jaar altijd wat onrustiger en ook vandaag was weer zo’n dag.
Tussen door kwam een collega aan met snoepjes. Of ik ook één wilde. Ik pakte er een en vervolgens had ik de halve zak op tafel liggen want ze vond dat ik goed moest eten omdat ik nog een lange dag te gaan had. Altijd leuk zulke collega’s.

Aan het einde van de dag kreeg ik oorpijn en was ik heel erg moe. Ik was blij dat ik thuis was.

Dinsdag:

23026140039_4c61677365_c

Dinsdag deed ik ochtends boodschappen en bewerkte ik de video die ik zondag had opgenomen. Daarna ging ik naar werk nummer 1 waar ik een uurtje moest werken. Daarna door naar werk nummer twee hier moest ik zwemles geven. Ik voelde me nog niet helemaal goed. Eigenlijk was ik erg moe maar aangezien ik niet vaak fulltime kan werken ben ik maar gegaan.

Woensdag:

23098331920_67bf7e0592_c

Woensdag moest ik ochtends weer aan het werk. Daarna ging ik snel naar de Aldi om alvast wat spullen voor sinterklaas en de baby shower te kopen.

23026147699_a04e42f263_c

Ik maakte deze candybark voor de babyshower van zondag.

23367957356_dc060aecbc_c

Ik had geen zin om nog achter mijn computer te gaan dus besloot ik nog even te wiién. Ik speelde Mario Olympische winterspelen. Erg leuk spel. Ik was even vergeten hoe leuk de wii nog maar was.

Daarna ging ik naar huis en even later door naar een vriendin om daar te eten. We besloten om een Shoarma schotel te halen bij de griek. Daarna moest ik nog een paar uurtjes in het zwembad werken.

Donderdag:

23394108045_2c0ff5950e_c

Donderdag ochtend was ik even vrij. Tijd om het huis wat op te ruimen en schoon te maken. Daarna warmde ik snert op van mijn moeder. Daarna moest ik eerst weer naar werk nummer 1 voor een overleg.

Daarna ging ik door naar werk nummer twee waar ik weer een aantal zwemlessen gaf.

23285668292_a9c53ff43c_c

Avonds kroop ik mijn lekker warme huispak en keek ik expeditie robinson. Ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen.

Vrijdag

Van vrijdag heb ik geen foto’s weer moest ik naar mijn beide werkgevers. Eerst naar nummer 1 en daarna door naar het zwembad om in te vallen voor een collega die ziek was. Ik gaf daarna mijn eigen zwemlessen en ging naar huis. Daar aangekomen warmde ik weer wat restjes open ging vroeg op bed.

Zaterdag:

23367960276_2752a85d4e_c

Zaterdag ochtend moest ik werken. Toen ik thuis kwam had Binky werkelijk mijn hele woonkamer er onder gesproeid. Zelfs mijn bureau was vies.

Het ging een maand lang goed en nu begon die sinds twee weken weer. Ik denk dat het komt omdat ik lange werkdagen maak soms en dan weinig thuis ben. Hij is dan de hele dag alleen. Ik maakte het hele huis schoon.

Een vriendin belde op en vroeg of ik nog naar Kensington wou. Ik zou tuurlijk zij ging nog snel voor de zaterdag kaarten bestellen. We hadden geluk want niet veel later was het uitverkocht. Ik ben zo blij volgend jaar ga ik eindelijk naar mijn favoriete band.

Avonds had ik weer de tijd om eens normaal te koken voor me zelf ik had nog wat aardappelen liggen met een burger en witte bonen in tomatensaus.

23311528121_358de8d508_c

Avonds hadden we met de buren afgesproken. Ik kreeg verse muntthee zo lekker!

23394109375_24be8396e1_c

We speelden risk tot half drie nachts. We zijn halverwege gestopt en om drie uur lag ik in mijn bed.

Zondag

23311529901_0378659cbe_c

Na een kort nachtje slaap stond ik om half 10 al weer naast mijn bed. Vandaag is de baby shower van mijn buurvrouw. Ik pakte nog even het cadeautje in.

23311524011_2ec06f5794_c

Ik warmde nog wat soep op en een stokbrood met kruidenboter.

23367956926_2eb79e6a64_c

Daarnaast gaf ik zondag BInky heel veel aandacht hij heeft alleen maar bij me gelegen en om me heen gehangen. Hij lijkt ook wat gestrest. Wat ik goed begrijp ik ben veel weg geweest en hij kan best alleen zijn maar zo veel dagen achter elkaar was wel even te gek.

Middags had ik de baby shower van de buurvrouw en avonds heb ik lekker gerelaxt en niks gedaan.

Aankomende week wordt weer een drukke week. Zo moet er weer veel gewerkt worden. Ga ik een dagje naar de Primark en vier ik sinterklaas mijn met ouders en zusje.

Hoe was jou week?

Geef een reactie

