1000 Vragen Challenge – Deel 16


19064120624_838349e6f0_o

Weekend! Ik beantwoord weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge.

Ruik jij altijd lekker?

151. Waar zou je beroemd mee willen zijn?
Met youtube, dat zou ik nog wel grappig vinden.

152. Hoe voelt het om afgewezen te worden?
Vervelend op dat moment. Soms voel ik me gekwetst. Ik kan me wel snel weer herpakken.

153. Wie wil je beter leren kennen?
“Denkt na” Ik denk Jaqueline Govaert. Ik ben al jaren fan en denk ook dat ze een toffe vrouw is om mee om te gaan.

154. Ruik je altijd lekker?
Hahaha, nee. Ik zwem heel veel en daardoor ruik ik veel naar chloor. Het trekt in je huid.

155. Hoeveel boeken lees je per jaar?
Verschillend, ik hou het dit jaar bij en zit nu op 19 boeken. Ik heb fasen waarin ik lees. Soms heel veel en soms tijden niet.

156. Google je jezelf?
Nee, misschien een keer doen.

157. Welke historische gebeurtenis had je graag met eigen ogen gezien?
De bevrijding van de 2e wereld oorlog. Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe dat is gegaan.

158. Zou je met je vriendinnen kunnen samenwonen?
Geen idee, misschien voor een tijdje gezellig.

159. Praat je tegen voorwerpen?
Nee

160. Wat is je grootste tekortkoming?
Ik denk mijn ongeduldigheid. Ik wil soms veel te snel en dan kom ik er vaak later achter dat ik toch nog even had moeten wachten.

Geef een reactie

