A Peek of My Week – 8


A Peek of my week 1

De weken lijken echt voorbij te vliegen. Afgelopen week heb ik weinig foto’s gemaakt. Mijn computer opnieuw geïnstalleerd en gewerkt. Kijk je mee naar mijn week?

Maandag:

Maandag was een drukke werkdag, er heerst veel onrust op mijn werk en dat merkte ik ook aan de clienten. Ik was dan ook blij dat ik om 20.00 weer vrij was en naar huis kon.

Dinsdag:

Nachts had het behoorlijk gewaaid en geregend. Ik was nog naar zolder gerend om het dakraam dicht te doen nachts.
Ochtends vond ik mijn container zo terug. Hij ligt normaal op die planken maar is schijnbaar door de harde wind van zijn plek gewaaid. Nadat ik alles weer op zijn plek had gezet ben ik boodschappen gaan doen. Vaste prik op dinsdag ochtend.

Ik kocht dit treinkaartje bij de Hema. Nu ik geen OV meer heb cross ik niet meer even het land door. Dus koop ik zo nu en dan deze treinkaartjes. Stukken voordeliger om zo even een dagje primark te doen.

Dinsdag stond de rest van de dag in het teken van mijn gehele sims 3 en 4 collectie opnieuw installeren. Ik baalde als een stekker een maand geleden net alles weer goed geïnstalleerd en ik kon weer overnieuw beginnen.

Om 16.00 uur had ik nog een vergadering op mijn werk dus ben ik nog weer die kant opgefiest.

Na de vergadering fietste ik snel naar huis om eten te maken. Ik zou avonds nog even gaan zwemmen. Het werd spinazie met gebakken aardappels en een kip sate ding. Smaakte goed.

Woensdag:

Vandaag had ik een vrije dag. Ik wilde een nieuwe twizzlebrook video opnemen maar helaas zat het spel vol met leg.

Ik stak middags deze heerlijke geurkaars aan. Hij is bijna op, gelukkig heb ik er nog een large jar van.

Aan het einde van de middag ging ik naar een vriendin. Ze had snert gemaakt en daarnaast gingen we monopoly doen. Dit spel had ik al lang niet gespeeld en won hem ook nog.

We aten snert en ik ging rond 20.30 weer naar huis. Daar nog even op de bank tv gekeken en lekker naar bed.

Donderdag:

Donderdag was een ochtend waarin ik nog een video opnam en wat andere dingen deed. Ik was Binky eens kwijt kon hem nergens vinden. Had hij zich verstopt achter het gordijn.

Ik at zuurkool die mijn moeder gemaakt had. Smaakte goed! Daarna ging ik naar mijn werk waar ik een vergadering had. Die ging ineens niet door. Beetje balen aangezien ik daar speciaal voor terug kom. Maar ons kantoor krijgt een nieuwe verfbuurt en een nieuwe vloer. Kortom alles krijgt een opknap beurt wat ook wel eens nodig is. We gingen het hele kantoor leeghalen. Gek om ineens te zien hoe zo’n groot kantoor we dan eigenlijk hebben.

Na het overleg ben ik naar mijn andere werk gegaan om zwemles te geven. Daarna kroop ik avonds op de bank met expeditie robinson. Binky nam het er goed van.

Vrijdag:

Vrijdags heb ik helemaal geen foto gemaakt. Ik ging ochtends werken. Mijn zusje zou middags verhuizen dus ik fietste daar nog heen om wat te helpen met spullen uitpakken. Daarna snel naar huis om te eten want middags moest ik al weer zwemles geven. Avonds nog even op de bank met een film. Meestal lig ik vrijdags vroeg op bed omdat ik op zaterdag weer een werkdag heb.

Zaterdag:

Ochtends moest ik werken en gaf ik zwemles. Je kon merken dat sinterklaas in ons land kwam want de kinderen hadden het er maar druk mee.
Middags nam ik verschillende video’s op en bewerkte deze. De minecraft video gaf een fout aan beetje jammer was dat.

Ik had geen zin in koken en bestelde een patatje en frikandel speciaal.

Avonds op de bank met mijn favoriete pringles Hot en Spicy! Ik hou nou eenmaal van pittig eten.

Zondag:

Zondag was ik al vroeg wakker het regende en waaide zo hard. Om 9.00 uur ging ik dan toch maar uit bed. Want ik moest middags nog weer werken en wilde nog wel wat aan mijn ochtend hebben.

Planning Time!! Meestal pak ik op zondag ochtend mijn Kikki K erbij en plan ik de aankomende week in. Meestal staan mijn werktijden er al in.

Daarna maakte ik wat soep en ging ik middags aan het werk.
Na het werk maakte ik een week menu en keek ik naar Penoza.

Dat was deze week alweer.

Hoe was jou week?

marii_logo

Geef een reactie

