1000 Vragen Challenge – Deel 15


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag en dat betekend dat er weer 10 nieuwe vragen van de 1000 vragen challenge zijn beantwoord.

Zou jij minder eten of juist meer sporten?

141. Welke landen wil je nog bezoeken?
Ik zou heel graag naar Amerika willen. Tweede op mijn lijstje staat Australië ik zou dolgraag eens naar bondi beach gaan.

142. Welke superkracht zou je willen hebben?
Ik zou heel handig willen zijn in alles. Als er iets kapot gaat ik dat zo kan maken. Nu moet ik steeds anderen vragen of ze willen helpen en dat vindt ik soms best vervelend.

143. Wanneer kon je wel door de grond zakken?
Oeff, toen ik er achter kwam dat ik een stomme fout had gemaakt met mijn computer. Heel veel werk gehad voor niks. Alles weg. Dat was dom van me.

144. Van welk liedje word je altijd vrolijk?
Op dit moment Hula Hup van Omi, heerlijk nummer.

145. Hoe flexibel ben je?
Flexibel, als ik gebeld word om te werken dan ga ik zeg maar. Ik kan best goed mee gaan in veranderingen. Maar vind het ook fijn om een vaste basis te hebben.

146. Is er een vreemde eetcombinatie waar je dol op bent?
Eeehm, volgens mij heb ik niet echt gekke eet combinaties.

147. Wat doe je als je in de rij moet wachten?
Op mijn telefoon spelen of om me heen kijken.

148. Ben je leuker in de spiegel of op foto’s?
Foto’s denk ik. Vooral als ze spontaan gemaakt zijn.

149. Kies je voor minder eten of meer sporten?
Meer sporten!, ik hou echt van sporten moet ik weer meer gaan doen.

150. Voer je vaak gesprekken in je hoofd?
Hahahaha, ik kan best wel piekeren en dus ook wel gesprekken voeren in mijn hoofd.

Dat waren de vragen van deze week al weer.

Geef een reactie

