A Peek of My Week – 7


Afgelopen week zat vol onverwachte dingen.  Zo begon ik de longen uit mijn lijf te hoesten. Hadden we het druk deze week op mijn werk en heb ik wat tijd voor mijzelf genomen.

Kijk je mee mijn afgelopen week?

Maandag:

Maandag was weer een werkdag. Hij vloog weer voorbij zoals altijd. Avonds maakte ik een boodschappen lijst voor de hele week. Ik  haal altijd boodschappen voor de hele week. Zo hoef ik niet zo vaak boodschappen te doen en weet ik wat ik per week binnen krijg.

Dinsdag:

Dinsdags had ik een afspraak bij de tandarts staan. De tandarts zit in het dorp waar ik eerst gewoond heb. Ik stond per ongeluk een uurtje te vroeg op en besloot eerst maar boodschappen te doen. Daarna in de trein naar de tandarts. Ik was een half uurtje te vroeg en besloot om even bij mijn ouders langs te gaan. Er was niemand thuis maar toch leuk om mijn andere katten even te kunnen knuffelen. Mila ligt altijd op het koffiezetapparaat.

Even knuffelen en daarna liep ik naar de tandarts.

Na een half uur stond ik al weer bij mijn ouders in de keuken. De tandarts had een klein gaatje gevonden die geboord moest worden. Ik kon meteen middags terug komen. Dus ik apte mijn moeder dat ik thuis zou zijn en kon ik meteen nog meer knuffelen met de katten. Skipper past net in zijn mandje.

Ik drink liever uit de kraan en ik kijk ook liever naar buiten. Tussen de middag ging ik met mijn moeder even de winkelstraat in en daarna ging ik weer naar de tandarts. Gelukkig viel het reuze mee en stond ik een half uur later al weer buiten met een verdoofde mond.

Deze lieverd zien we niet zo vaak. Hij is meer buiten. Binky heeft hem heel erg getreiterd waardoor hij bijna niet meer thuis kwam. Nu ik Binky mee heb genomen is Maupie veel rustiger en lievere kat. Hij komt nu meer thuis en ik kon ook nog even met hem knuffelen.
Daarna at ik bij mijn ouders en reden mijn vader en ik weer terug naar mijn huis. Hij maakte mijn fiets en dronk nog even een kop koffie. Daarna ging hij weer naar huis en ging ik achter de computer.

Ik had van mijn moeder deze leuke theelichthouder gekregen. Hij staat echt super leuk.

Woensdag:

Van woensdag overdag heb ik geen foto’s gemaakt. Ik was bezig met mijn project die ik in december op mijn youtube kanaal lanceer. Daarna kwam een vriendin eten en maakte ik het gezellig in huis.

Ik had een heerlijke groente, tace ovenschotel gemaakt. Hij was bovenverwachting erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Donderdag:

Van donderdag heb ik geen foto’s. Overdag maakte ik het huis flink schoon. Middags moest ik weer werken. Er waren deze week weer kijklessen en diploma zwemmen wat betekend dat het weer extra druk was. Na het werk moest ik naar mijn EHBO herhalingsles. Ik snapte niks meer van de stabiele zijligging die weer eens veranderd was en daarna ging ik in de stromende regen naar huis.

Vrijdag

Vrijdag ochtend ging ik eerst aan het werk. Dagbesteding was dicht dus er ging maar één groep door. Daarna gingen we het zwembad stofzuigen en maakte ik wat dingen klaar voor mijn pop gesprek.

Middags mocht ik weer zwemles geven en wederom was er kijkles. Ik werkte langer door omdat er diploma zwemmen was die ik bij elkaar mocht praten. Ik vindt dat altijd erg leuk om te doen. Daarna naar huis waar ik flikken maastricht keek en vroeg ging slapen.

Zaterdag:

Zaterdag was weer een werkdagje van ochtends tot avonds. Toen ik thuis kwam at ik een pizza en belde ik met mijn zusje.

Daarna kroop ik op de bank. Het waaide enorm hard hier. Het leek wel storm. Binky wilde erg graag naar buiten maar door die wind bleef hij toch binnen. Hij kwam gezellig bij me op de bank liggen.

Zondag:

Zondag bracht ik mijn computer omzeep door een verkeerde download. Hij deed niks meer en had allemaal rare popupjes. Kortom enorm veel Maleware. Ik ben de hele ochtend bezig geweest met het maken van een backup. Daarna warmde ik een soepje op.

Ik typte wat 1000 vragen challenge berichtjes en daarna kreeg ik een apje van de buurman of ik zin had in een kopje thee. Met de rest van de buren hebben we de rest van de middag gezellig gekletst.

Avonds kwamen mijn ouders langs wat kliekjes brengen en mijn vader kwam even naar mijn computer kijken.

Daarna keek ik Penoza en ging ik naar bed.

Aankomende week moet ik weer werken, ga ik mijn computer opnieuw installeren en eet ik bij een vriendin.

Hoe was jou week?

Geef een reactie

