1000 Vragen Challenge – Deel 13


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag en zoals elke vrijdag vul ik weer 10 vragen in. Deze week lees je wat ik zou kopen van mijn laatste 10 euro.


121. Verkies je weleens je werk boven je partner?
Ik heb geen partner.

122. Waarvoor ben je je ouders dankbaar?
Dat ze me overal helpen en altijd achter me staan.

123. Zeg jij altijd wat je denkt?
Ja,Β  dat doe ik echt. Ik ben echt eerlijk en ik heb er soms snel uitgefloept wat ik denk.

124. Heb je vaak de tv aan zonder dat je kijkt?
Bijna nooit. De tv staat vaak uit. Behalve als ik tv wil kijken.

125. Welk oud zeer heb je?
Pffffff, geen idee.
126. Wat koop je van je laatste tien euro?
Ik zou daar lekker eten voor kopen. Iets wat ik heerlijk vind en goed vult.

127. Word je snel verliefd?
Nee, ik ben eerder te kieskeurig.

128. Waar denk je aan voordat je in slaap valt?
Van alles, soms aan de dag of wat er komen gaat.

129. Wat is je favoriete dag van de week?
Zondag! Dat is de dag dat ik vaak tijd voor me zelf heb.
130. Wat is je grootste overwinning?
Dat ik mijn HBO heb gehaald en ook doorzette ondanks dat het de laatste twee jaren wel erg pittig was.

Geef een reactie

