1000 Vragen Challenge – Deel 14


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer weekend! Vandaag vul ik weer 10 vragen in van de 1000 vragen challenge. Ik beantwoord vandaag wat mijn droom beroep is.

131. Met welke beroemdheid zou je een dag willen doorbrengen?
Jacqueline Govaert! Omdat ik fan ben van haar muziek en ze me gewoon een toffe vrouw lijkt.

132. Ben je weleens verliefd geweest op een (onbereikbare) beroemdheid?
Nee, ik heb nooit echt een cursh gehad.

133. Wat is je droomberoep?
Het geven van dolfijnentherapie een kinderen met een lichamelijk of verstandelijke beperking. Dat zou ik echt heel gaaf vinden. Helaas is er geen opleiding voor en zijn de eisen heel hoog. Ik ben nu ook gelukkig met mijn werk als bewegingsagoog en zwemonderwijzer.

134. Vraag je makkelijk om hulp?
Nee, ben wel iemand die het graag zelf wil doen.

135. Wat kun je maar niet weggooien?
Ik ben best goed in dingen weggooien maar foto´s enzo zou ik nooit kunnen weggooien.

136. Welke site bezoek je dagelijks?
Youtube bezoek ik echt dagelijks.

137. Zijn de beste dingen in het leven gratis?
Ja liefde, vriendschap zijn hartstikke gratis!

138. Heb je weleens iets gestolen?
Ja wel eens een snoepje uit de kast of een sticker ofzo.

139. Welk gerecht schotel je gasten vaak voor?
Van alles, ovenschotel, wraps of een nacho schotel.

140. In welke winkel wil je wel één minuur gratis winkelen?
Primark! haha ik ben gek op de primark en zou de hele home en slaap afdeling afrennen.

Geef een reactie

