A Peek Of My Week #6


De laatste week van oktober is al weer voorbij. Wat gaan ze toch hard. Afgelopen week heb ik alle dagen gewerkt en verder niet veel bijzonders gedaan.

Kijk je mee naar mijn week

Maandag.
Van maandag heb ik geen foto’s. Ik werkte de hele dag en avonds keek ik tv. Een werkdagje zoals altijd.

Dinsdag.

image

Dinsdag werd ik gebeld of ik avonds toch zwemles kon geven. Ik kwam dit leuke plaatje tegen die Ronana van Simsnetwerk.com gemaakt heeft. Eat, Sleep, Sims.

image

Ik maakte middags mijn eten al. Het werden vooral kliekjes.

image

Binky is altijd bij me in de buurt. Waar ik ook ben hij is bij me. Ik ging avonds werken en daarna nog zelf zwemmen.

Woensdag.

image

Ik ging boodschappen doen.

image

Ik probeerde deze tart. Droog vond ik hem niet zo lekker. Eenmaal aan rook ik echt geroosterde marshmallows.

image

Ik lunchte met broodjes roomkaas en thee.

image

Ik was bezig met een project voor de maand december. Binky moest en zou aandacht. Middags ging ik zwemles geven en avonds lag ik vroeg in bed.

Donderdag.

image

Donderdag had ik een ochtend dienst. Ik begon om 6.30 helemaal alleen in het zwembad. Ik vind de rust dan nog heerlijk.

Na het werk kwam mijn vader langs klussen in mijn huisje
We aten samen en daarna ging ik weer terug naar het zwembad om zwemles te geven. Na zwemles keek ik expeditie Robinson.

Vrijdag.

image

Vrijdag is weer een werkdag. Ik eet dan altijd tussen een middag warm omdat ik avonds weer moest werken. Ik had nog macaroni in de vriezer liggen dus die warmde ik op.

image

Op mijn werk kwam mijn oude baas uit Winsum. Hij gaf me dit percentje omdat ik er gewerkt had erg leuk.

image

Binky is echt altijd bij me. Hij lag nu lekker in een dekentje naast me.

Ik keek flikken Maastricht en daarna ging ik naar bed.

Zaterdag.

image

Zaterdag moest ik werken. Mijn fiets rammelde al een tijdje maar nu lag mijn trapper er bijna af. Beide fietsen kan ik nu niet meer gebruiken.

image

Ik ging na het werk voor thee en chocolade. Milka is mijn favoriet.

image

Ik ben weer meer aan het lezen geslagen. Ik las blauwe maan uit. De onsterfelijken serie vind ik erg leuk.

Daarna ging ik naar de buurman die zijn verjaardag vierde.

Zondag.

image

Zondagochtend moest ik weer werken. Ik zelf was niet helemaal fit. Hoofdpijn en keelpijn. Ff een aspirine er in en gaan met die banaan. Toen ik thuiskwam stak ik deze heerlijke geur aan.

image

Middags kwam een vriendin langs. We keken wk turnen en daarna aten we een patatje bij de snackbar.

Dat was mijn week alweer.
Aankomende week moet ik weer werken, naar de tandarts en hoop ik op drie dagen vrij.

Hoe was jou week?

Geef een reactie

