1000 Vragen Challenge – Deel 12


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer weekend!! Lees je mee naar weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge.

111. Ben je trots op jezelf?
Als ik kijk naar wat ik tot nu toe heb bereikt in mijn leven en wat mensen hadden verwacht van mij ben ik zeker trots op mijzelf. Ik heb mijn HBO opleiding gehaald terwijl toen ik nog kind was werd gezegd dat ik praktijk onderwijs zou moeten doen.

112. Welk nutteloos talent bezit je?
Hahahaha eeehm ik ben goed in druk maken om kleine dingen.

113. Heb je losse eindjes in je leven?
Hmmm ik heb altijd pech in de liefde en relaties. Ik denk dat dat mijn losse eind is.

114. Waarom drink je (geen) alcohol?
Ik drink wel alcohol maar vrij weinig. Ik kan er namelijk slecht tegen en kan na drie biertjes al last krijgen. Ik heb daar gewoon weg geen zin in. Als ik drink is het meestal ÊÊn radler of een wijntje.

115. Van welke spullen word je blij?
Mijn Yankee Candle geurkaarsen! Daarnaast mijn computer ik kan niet zonder mijn computer.

116. Heb je al naar de wolken gekeken vandaag?
Nee, het is nogal grijs en grauw buiten.

117. Welk woord zeg je te vaak?
Ja, Ik ben echt goed in ja zeggen.

118. Sta je graag in de spotlights?
Nee, meestal voel ik me dan ongemakkelijk of word ik verlegen.

119. Waar moet je vaker de tijd voor nemen?
Voor mijzelf, soms vlieg ik mijzelf nog wel eens voorbij. Ik werk veel en neem ook al het werk wat ik kan werken maar aan. Ik vergeet nog wel eens de tijd voor me zelf te nemen en gewoon eens lekker een dagje bank te hangen.

120. Zijn mensen van nature goed?
Ja, dat denk ik wel!

Geef een reactie

