A Peek Of My Week 5


Er is al weer een week voorbij gevolgen. Afgelopen week heb ik fulltime gewerkt. Veel in het water gelegen. Was mijn moeder jarig en at ik bij een vriendin.

Kijk je mee naar afgelopen week?

Maandag:

Maandag was het weer tijd voor 12 uurtjes werk. Ik kreeg een mail dat één groep zich had afgemeld dus kon ik een uurtje eerder vrij nemen dat was lekker. Vanaf nu heb ik een eigen postvak bij ons op kantoor! Voel me helemaal in het team.

Bij thuiskomt trof ik een hele lading folders aan. Het is niet normaal hoeveel folders wij hier krijgen. Twee pakketten vol. Het is zo veel dat ik er gewoon zat van ben. Ik ga zo’n Ja/Nee sticker ophalen.

Dinsdag:

Dinsdag deed ik eerst boodschappen. Ik haal altijd boodschappen voor de hele week. Zo ben ik goedkoper uit en hoef ik niet zo vaak heen en weer. Daarna maakte ik het huis wat schoon en kroop ik achter mijn computer.

Mijn moeder vroeg of ik bij de kruitvat wat voor haar wilde ophalen. Ik kwam dit leuke boek tegen en kocht deze.

Avonds kwam mijn zusje eten. Ik haalde haar op en ze ging meteen aan de slag met het kleurboek.

We aten weer de kip met boursen ovenschotel. Hij was weer heerlijk. Na het eten keken we tv en aten we pepernoten. Ik bracht haar daarna weer naar huis.

Binky was erg trots hij had namelijk een mol gevangen. Ik moest hem komen bewonderen.

Woensdag:

Binky was nachts onrustig geweest. Schijnbaar had hij door waar zijn snoepjes stonden. Hij is op de stelling kast geklommen en heeft het volle bakje op de grond gegooid. Ik trof het bakje zo aan.

Woensdag ging ik ochtends naar werk nummero één. Daar zwom ik met cliënten. Vanaf daar ging ik naar werk nummer twee waar ik tot 19.30 zwemles gaf. Veel zwemmen ik was ook best moe daarna. Ik at bij een vriendin waar we als toetje een lekkere cournetto aten.

Avonds stak ik deze tart in mijn brander. Kruidige met een vleugje zoete geur. Ik ben niet zo van de kruidige geuren maar deze vind ik best lekker.

Donderdag:
Donderdag ochtend maakte ik het hele huis schoon. Ik zou worden gebeld of ik moest werken of niet. Jawel hoor. Ik werd om 12 uur gebeld dat ik toch moest komen werken avonds. Ik maakte middags alvast warm eten. Het werden deze lekkere burittos.

Als ik het huis schoon heb vind ik het heerlijk om deze frisse kaars aan te steken. Geeft een nog frisser en schoon gevoel in huis.

Na het werken at ik een broodje boursen met komkommer en snuffelde ik wat op youtube.

Avonds op de bank met deze heerlijke zak chips! Cheese Onion is favoriet. Daarna ging ik naar bed want vrijdag stond er weer een werkdag op de planning.

Vrijdag:

Vrijdag is altijd een werkdag. Ik ging eerst naar werk nummer één. Daarna snel naar huis. Ik ben Binky wel eens kwijt en nu vond ik hem in een doos.

Ik maakte eten en ging weer zwemles geven.

Toen ik thuis kwam vond ik twee tekeningen in de brievenbus. Mijn buurmeisje had ze gemaakt. Super leuk natuurlijk.

Ik struinde wat rond op Ebay. Ik vond allemaal leuke hoodies en vesten. Ik zit er over te denken om deze te kopen. Hij is niet heel duur maar komt wel helemaal uit China. Nog even over na denken.

Daarna kroop ik op de bank met pepernoten en een thee. Ik keek Flikken Maastricht en ging vroeg op bed. Al het zwemmen van de week maakte me erg moe.

Zaterdag:

Zaterdag was weer een lange werkdag. Eerst zwemles en daarna door de recreatie in. Het is altijd even door werken vooral omdat we met zelfde personeel staan. Het was een leuke werkdag en we waren gelukkig vroeg klaar.

Want mijn moeder was deze dag jarig en ik zou na het werk naar mijn ouders gaan. Toen ik aankwam zag ik mijn kleine boef voor het raam zitten. Ik klopte en hij werd helemaal gek. Bleef maar tegen het raam aanstrijken. Ik ging snel naar binnen om hem te knuffelen.

Ik at bij mijn ouders, sprong onder de douche en daarna kwam er al familie langs. Het was een gezellige avond.

Zondag

Zondag, werd ik wakker bij mijn ouders. Stiekem vind ik het heerlijk om daar in mijn eigen bed te slapen. In mijn eigen huis heb ik nog af en toe slaap problemen. Afgelopen week ging het gelukkig al beter maar ik merk dat ik op mijn oude bed nog het beste slaap.

Ik had mijn moeder dit kleur boek cadeau gedaan. Ik had gezien dat ze deze nog niet had. Stiekem lijkt het me ook wel leuk om zo’n kleur boek te hebben en te kleuren.

Na het eten ging ik weer naar huis. Ik liep naar het station en zag deze mooie bomen. Ik kon het niet laten om er een foto van te maken. Herfst brengt zulke mooie kleuren met zich mee.

Toen ik thuis kwam was Binky heel zielig. hij wilde niks anders dan eten en bij mij zijn. Ik draaide er een wasje doorheen. ging stofzuigen. Nam nog een zondag video op.

Na het eten kwamen mijn ouders nog langs om wat spullen te brengen. Mijn ouders bewaren wat kliekjes voor mij zoals boerenkool en zuurkool. Lekker en handig want ik zou voor me zelf nooit zo iets maken.

Daarna keek ik Penoza en ging ik optijd naar bed.

Aankomende week mag ik weer veel extra werken. Mijn vader komt nog een dagje langs om te klussen.

Hoe was jou week?

Liefs Marii

2 gedachtes over “A Peek Of My Week 5

Geef een reactie

