1000 vragen challange – Deel 11


19064120624_838349e6f0_o

Vrijdagmiddag, dat betekend dat ik weer 10 vragen beantwoord van de 1000 vragen challange.

Lees je mee?

101. Kloppen de karaktereigenschappen van je sterrenbeeld?
Ik ben een ram en de karaktereigenschappen daarbij zijn:

Avontuurlijk en energiek – Klopt ik heb veel energie en houd van avontuur.
Innovatief en moedig – Moedig ben ik wel ik durf best uit mijn comfort zone te stappen. Maar op sport gedeelte ben ik wel snel angstig. ik durfde met turnen op den duur niks meer.
Enthousiast en zelfverzekerd – Enthousiast jazeker, zelfverzekerd niet in alles.
Dynamisch en vlug van begrip –  Als ik een plaatje zie dan ben ik vlug van begrip. Theorie is niet mijn sterkste kant.

Zelfzuchtig en opvliegend – Ik ben niet echt opvliegend maar kan wel snel geïrriteerd zijn.
Impulsief en ongeduldig – Ja zeker weten. Ik ga altijd en heb geen tijd om te wachten.
Overmoedig en roekeloos – Nee dit past niet bij mij.

102. Welke kleur overheerst in je kledingkast?
Basis kleuren, zoals grijs, zwart. Maar ook vrolijke kleuren zoals groen, roze, paars.

103. Haal je alles uit een dag?
Nee, maar ik wil geen nutteloze dag. Ik heb altijd wel wat te doen.

104. Hoeveel tv-series volg je?
Dokter Tinus, Flikken Maastricht en Penoza op dit moment. Verder kijk ik nog The Originals.

105. Waarin wil je altijd kind blijven?
Minder angstig zijn voor dingen.

106. Kun je een week zonder internet?
Nee!!! Sterker nog ik ging niet eerder in mijn eigen huis voordat internet het deed.

107. Wie kent jou het best?
Klinkt gek maar mijn SLB-er van mijn opleiding die kent mij door en door.

108. Wat is het minst vervelende huishoudelijke klusje?
De was ophangen en vouwen vind ik niet zo erg om te doen.

109. Ben je weleens teleurgesteld in mensen?
Ja, dat gebeurt nog wel eens als mensen niet betrouwbaar zijn.

110. Hoe ziet je ideale vrij dag eruit?
Rond een uurtje of 8 opstaan. Dan rustig ontbijten en ff een frisse neus halen. Daarna lekker achter de computer met youtube en bloggen aan de gang. Avonds lekker zwemmen en dan rond een uurtje of 22.30 naar bed.

Geef een reactie

