A Peek Of My Week πŸ‘€ 4


Het is weer maandag en dus een nieuwe Peek of my week.

Deze week was ik veel aan het werk, voelde ik me niet fit en kwam de aannemer langs.

Kijk je mee naar afgelopen week?

Maandag:

Maandags had ik weer een werkdag van 12 uurtjes. Zondag voelde ik me beroerd maar maandags werd ik redelijk fit wakker. Ik ben dan ook gewoon aan het werk gegaan. Tussen doorΒ  eet ik bij een woning en daar kregen we boerenkool πŸ™‚ Jummie.

Avonds lag ik met Binky op de bank. Ik at een banaan en die slierten vond Binky maar al te interessant.

Dinsdag:

Dinsdag’s kwam de aannemer langs hij ging mijn huis door en keek naar alle dingen die niet goed zijn. Onder andere heb ik een wc bril die onder de bouwvlekken zit. Het is er gewoon ingetrokken maar volgens de aannemer moest ik maar zelf een nieuwe wc bril kopen. Ik vond het belachelijk.

Daarna deed ik boodschappen en zag ik deze leuke washi tape bij de action. Er liggen al weer zo veel leuke kerstartikelen in de winkel.

Mijn verzameling Washi tape, het meeste komt van de action. Ik ging mijn agenda weer eens pimpen. Dat had ik al een tijdje niet meer gedaan.

Middags nam ik nog een survival challange op.

Ook kwam mijn tweede telefoon hoesje binnen. Ik vind hem erg mooi.

Ik ging op tijd eten want ik moest nog zwemles geven avonds. Ik had nog van alles in de diepvries liggen dus maakte wat restjes op. Daarna deed ik nog mee met aqua joggen en robic’s. Keek ik tv en ging ik vroeg naar bed.

Woensdag:

Woensdags werd ik beroert wakker. Ik voelde me totaal niet lekker. Na een tijdje in bed liggen besloot ik er maar uit te gaan want Binky moest toch ook zijn eten. Ik at een beetje brinta en ging met Binky op de bank liggen. Ook zij ik de BBQ af die ik dit weekend zou hebben. Ik wist namelijk dat ik veel lange werkdagen zou maken en met hoe ik me voelde was het niet slim om te BBQe. Jammer maar het was even niet anders.

Deze kokos thee van de Xenos is heerlijk! Ik dronk veel thee en wat een banaan.

Avonds zou ik uiteten bij de Griek. Ik voelde me iets beter en besloot gewoon te gaan. We kregen wel eten voor twee personen maar het was wel erg lekker. Ik bestelde de shoarma schotel HawaΓ―. Riel bestelde met Kip.

Aangezien we toch al ongezond bezig waren besloot ik ook nog een ijsje te nemen. Het was erg gezellig en hierna gingen we beide weer naar huis. Ik kroop vroeg mijn bed in.

Donderdag:

Was een dan vol afspraken en plotseling moest ik langer werken.

Ochtends had ik een sms van een collega. Ze was ziek en vroeg of ik misschien haar lessen wilde overnemen. Ik voelde me zelf ook nog niet al te fit maar besloot het te doen. Extra geld is nu wel handig.

Na mijn eerste afspraak maakte ik snel een eitje klaar. Daarna fieste ik naar één van mijn werkplekken omdat we een overleg zouden hebben.

Ik knuffelde nog even met binky en ging naar mijn werk. Ik werkte tot 23.00 en bij thuiskomst kroop ik meteen mijn bed in want ik had vrijdag weer een lange werkdag.

Vrijdag:

Ik had weer slecht geslapen en had het gevoel niet uitgerust te zijn toen mijn wekker ging.
Ik werkte eerst op werk nummer één en kwam daarna iets te laat op werk nummer twee. Na de zwemlessen ging ik naar huis. Ik zag dat mijn vader stiekem langs was geweest hij had wat spullen gebracht. Ik warmde een bakje snert op die ik van mijn tante had. Keek Flikken Maastricht en dook mijn bed weer in.

Zaterdag:

Zaterdags was het weer een lange werkdag. We hadden het redelijk druk. Vakantie dan gaan mensen vaak met hun kinderen zwemmen en het bad lag vol met gezinnen met jonge kinderen. Wonder boven wonder was het bad 20 minuten voor sluiting al leeg. Dat gebeurd werkelijk nooit. We konden vroeg beginnen met schoonmaken en ik was dan ook om 18.00 uur al thuis. Ik warmde een bakje macaroni op en zag dat mijn ouders weer waren langs geweest.

Mijn moeder had gespaard voor opschep lepels bij de Albert Heijn. Ik had ze nog niet. Ze zijn mooi en zien er goed uit. Ik ben er in elk geval blij mee. Naast dat was mijn moeder haar telefoon hoesje binnen gekomen en had ik het bericht dat er een pakje bij mijn buren was gebracht. Ik verwachte helemaal geen pakje dus ik vroeg me af wat het was. De buren waren er helaas niet.

Mijn vader had een paar tegels mee gebracht. Nog een aantal erbij en dan kunnen we mijn container bakken verplaatsen.

Daarna nam ik een douche en ging op de bank. Eerst keek ik Expeditie Robinson terug. Wat een streek van Tim. Jammer dat Sandra er zo moest worden uit gestemd. Daarna keek ik nog de film Tomorrowland en at ik deze zag nibbit leeg.

Zondag:

Van zondag heb ik geen foto’s. Ik maakte het huis wat schoon en draaide een wasje. Liep nog weer naar de buren voor het pakketje maar ze deden niet open. Het gekke was dat toen ik nog een keer vanuit mijn raam keek of ze er waren. Ze wel thuis waren.
Ik kookte snel wat eten en ging daarna naar het werk. Eens in de maand moet ik op zondag middag werken en deze week was weer aan de buurt. Na het werk at ik wat kroop ik voor de tv en ging vroeg op bed.

Volgende week staan er wat leuke dingen op de planning. Zo komt mijn zusje eten, komt er een vriendin langs maar moet ik veel werken en is mijn moeder jarig.

Hoe was jou week?

Geef een reactie

