1000 vragen challenge – deel 10


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag, het weekend staat voor de deur. Ik heb weer 10 vragen van de 1000 vragen challenge ingevuld. Vandaag heb ik de eerste 100 vragen beantwoord.

Lees je mee?

91. Wat is je favoriete boek?
Oe, ik heb zo veel favoriete boeken. Toch staat de vampire acadamy bovenaan.

92. Met wie Whatsapp je het meest?
Verschillend, eigenlijk. Op dit moment veel met een vriendin.

93. Zeg je vaker ja of nee?
Ik zeg vaker Ja.

94. Ben je weleens het onderwerp geweest van een roddel?
Ohw jawel hoor, vaak genoeg. Krijg je als je in een roddel dorp woont.

95. Wat zou je doen als je niet meer hoefde te werken?
Gaan reizen over de wereld.

96. Kun je goed autorijden?
Ik vind van wel, ik doe het alleen niet meer zo vaak omdat ik geen auto heb.

97. Wil je dat mensen je aardig vinden?
Toen ik wat jonger was wilde ik dat wel graag, Nu heb ik dat minder.

98. Wat had je anders moeten doen in je liefdesleven?
Beter om mijn grenzen denken. Liefde maakt echt blind.

99. Wat doe je het liefst op een avondje uit?
Dansen! de hele avond door!

100. Heb je ooit de wet overtreden?
Ja, ik fiets nog wel eens zonder licht. Heel dom van me.

Geef een reactie

