A Peek Of My Week πŸ‘€ 3


Er is al weer een week voorbij,

Kijk je mee hoe mijn afgelopen week was?

Maandags ben ik altijd druk aan het werk. Ik had Binky voor het eerst de hele dag buiten gedaan. Aangezien hij weer in huis had lopen sproeien wilde ik kijken hoe het ging als hij de gehele dag buiten zou zijn. Hij kwam aanrennen toen ik thuis kwam en was blij dat hij naar binnen kon. Daarna kroop die op een van de stoelen en ging daar liggen slapen.

Dinsdag heb ik ook geen foto’s gemaakt. Ik was druk bezig het huis opruimen en schoonmaken. Ook kwam ik er achter dat Binky over mijn Vans schoenen heen had geplast. Hij heeft een nieuwe kattenbak en schijnbaar wil hij daar niet in. Na dat te hebben opgeruimd en schoongemaakt ben ik aan het werk gegaan. Ook was mijn nieuwe simkaart binnen gekomen en kon ik mijn nieuwe telefoon in gebruik nemen. Ik installeerde mijn telefoon en ging daarna naar bed.

Woensdag

Van woensdag heb ik wel foto’s gemaakt.

Woensdag besteedde ik aan het opnieuw installeren van de Sims 3. Veel mensen vroegen naar de sims 3. De hele middag ben ik hier mee heen geweest.

Ook brandde ik deze heerlijke geur van Yankee Candle.

Woensdag avond kwamen de buren bij mij broodje hamburger eten. Het was erg gezellig. Toen zij weg gingen ben ik op bed gegaan.

Donderdag.

Donderdag had ik ochtends een afspraak en middags was ik thuis. Ik ging weer verder met de sims 3 en kon de twizzlebrook familie weer terug krijgen. Ik maakte er een video over.

Ook stak ik deze heerlijke geurkaars aan! Hij ruikt echt mega lekker naar coconnoot. Ik had ook nog nooit zo’n grote pool gehad. Wat een beetje aluminiumfolie wel niet kan doen.

Niet mokken maar lekker wokken!

Avonds kwam een vriendin langs en keken we expeditie robbinson.

Vrijdag.

Vrijdag’s werk ik altijd ochtends en middags. Toen ik thuis kwam lag er een verassing in de brievenbus. Mijn telefoonhoesje uit China was al bezorgd.

Binky doe ik nu elke ochtend als ik moet werken naar buiten. Zo kan hij zijn energie kwijt en is die overdag ook wat rustiger. Hij was zo blij dat ik er weer was. Hij wrong zich in alle bochten om maar bij mij op schoot te kunnen zitten.

Avonds na mijn werk, smeer ik wat broodjes en dan gebeurd er dit. Ik doe de botervloot open en mijn boter vliegt zo door de lucht en beland op de grond. Hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen weet ik niet.

Zaterdag.

Heb ik eerst ochtends gewerkt. Daarna draaide ik een wasje en maakte ik het huis schoon. Avonds ging ik naar mijn ouders want ik had bij vrienden een Oktoberfest. Hier heb ik geen foto’s van gemaakt. Het was wel mega gezellig. Daarna ben ik bij mijn ouders blijven slapen.

Zondag.

Grappig om te zien hoe mijn moeder mijn slaapkamerΒ  nu gebruikt als hobby kamer. Er liggen veel kleurboeken voor volwassenen en andere hobby spullen.
Ik bleef bij ze eten en daarna gingen we naar mijn tante om haar verjaardag te vieren.

Ik voelde me bij mijn ouders niet zo fit, grieperig en hoofdpijn dus toen ik thuis was ging ik vroeg naar bed.

Aankomende week heb ik een drukke werkweek voor de boeg. Ik mag een aantal dagen extra werken.

Liefs Marii

Geef een reactie

