1000 vragen challenge – deel 9


19064120624_838349e6f0_o

Vrijdag!, dat betekend bijna weekend! Vandaag al weer deel 9 van de 1000 vragen challenge. Ik vul ook deze vrijdag weer 10 vragen in.

Lees je mee?

81. Wat zou je doen als je vijf jaar in de gevangenis zat?
Ik zou mijn tijd in elk geval nuttig willen besteden. Ik zou een daginvulling willen. Waarschijnlijk heel veel boeken lezen en misschien nog wel meer.

82. Waar werd je vroeger blij van?
Als we leuke dingen gingen doen. Zoals naar de dierentuin, pretpark of zwembad.

83. In welke outfit voel je je mooi?
In een outfit waarin ik mij prettig voel. Spijkerbroek met een hempje ofzo. Zomers heb ik nog wel eens een zomer jurkje aan dan voel ik me ook mooi.

84. Wat ligt er op je nachtkastje?
Handcreme van lush, Lemony flutter, lipenbalsem.Β  bodysplash, wekker, lader van mijn telefoon en een boekenlegger.

85. Hoe geduldig ben je?
Niet, haha ik wil altijd veel te snel. Alleen op mijn werk dan heb ik wel geduld.

86. Wie is jouw gevallen held?
Gevallen held, die heb ik eigenlijk niet.

87. Staan er foto’s op je telefoon waarmee je chantabel bent?
Nee

88. Wie van je vrienden ken je het langst?
Suzanne denk ik. Haar ken ik al vanaf de basisschool.

89. Mediteer je graag?
Nee, het zou wel goed voor me zijn maar ik kan het niet.

90. Hoe pep je jezelf op na een rotdag?
Door positief te blijven denken. Morgen weer een nieuwe dag. Of door te kijken wat die dag wel positief was.

Wie is jou gevallen held?

Geef een reactie

