A Peek Of My Week πŸ‘€ 2


Er is weer een week voorbij gegaan. Sommige dagen vergat ik om foto’s te maken en andere dagen maakte ik foto’s aan overvloed.

Kijk je mee naar mijn afgelopen week?

Maandag:

Zondag avond waren mijn ouders stiekem langs geweest. Mijn zusje maakt verschillende dingen op haar dagbesteding. Sommige daarvan kunnen niet verkocht worden. Soms krijg ik dan wet leuke dingen van haar. Zo deze fruitschaal en een leuke kaars.

Op maandag werk ik standaard van 8.30 – 20.00. Veel foto’s zal ik dan ook niet op maandag maken. Avonds op de bank met Binky.

Dinsdag:

Wat was het dinsdag lekker weer zeg! Ik deed boodschappen, maakte het huis schoon en gooide alles open. Er zijn hier veel katten in de wijk. Deze rood, witte kat staat bijna dagelijks bij mij voor de deur. Binky weet niet goed wat hij nou met die kat moet.

Dinsdag middag had ik een leuk skype gesprek gehad met een oude docent van school over mijn youtube kanaal. Hij gaf me weer wat ideeΓ«n en ook nieuwe enthousiasme om met mijn kanaal aan de slag te gaan. Ik besloot dan ook om te gaan livestreamen.
Na het zwemles geven en zelf zwemmen bewerkte ik nog snel de video waarin ik de livestream aankondig.

Daarna op de bank met thee en chocola.

Woensdag:

Maakte ik alvast wat blogpost van de 1000 vragen challenge.

Heerlijk weer was het woensdag. Avonds ging ik naar mijn ouders en at daar. We gingen namelijk avonds naar de ikea en naar de mediamarkt. Zowel ik als mijn moeder wilden een nieuwe telefoon kopen. Mijn S3 is bijna overleden. Het wordt tijd voor een nieuwe. Maar wat slecht bij mediamarkt zeg. Ze hadden geen telefoons op voorraad. Ze wilden zelfs mijn moeder een telefoon aansmeren zonder lader. De telefoon die ik graag wilde was er niet meer. Uiteindelijk besloten om eerst niks te kopen. Mijn moeder kocht wel een andere telefoon. Avonds toen ik thuis was besloten om dan maar de Sony Xperia Z3 bij Coolblue te bestellen. Ik wilde graag de compact maar die is nergens meer te krijgen in de kleur die ik graag wil.

Donderdag:

Mijn lunch, ochtends was ik vergeten om foto’s te maken.

Als ik meer thuis ben overdag dan vindt ik het leuk om een kaars te branden. Ik brandde deze keer coconut bay. Wat een heerlijke geur! Bij mijn poolen de kaarsen allemaal heel slecht. Hoe het komt weet ik niet. Maar deze kaars poolde binnen 2 uur mooi!

Mijn moeder was uiteindelijk mijn bestekset toch op zolder tegen gekomen. Naast dat had ik nog een aantal andere dingen gekregen van mensen. Ik besloot donderdag grote schoonmaak te houden en alles af te wassen. Ik heb nu drie bestek soorten in mijn la liggen.

Ik heb echt een hekel aan afwassen.

Ik dronk koffie bij de buren en Binky die vindt het maar niks als ik weg ben. Hij kan slecht alleen zijn. Dus stond hij bij de buurman voor het raam te janken.

Mijn nieuwe telefoon kwam donderdag ook binnen! Zo blij als een kind pakte ik hem uit. Natuurlijk kwam ik er nu pas achter dat er een Nano simkaart in moet. Ik heb een micro en helaas kon ik hem er niet uitwippen. Het stomme is dat ik mijn abonnement net bij youfone heb verlengt drie maanden geleden. Ik kon toen een nieuwe simkaart aanvragen gratis maar niet gedaan. Nu heb ik dus een nieuwe simkaart nodig en moet ik 15 euro betalen. Ook duurt het nog drie werkdagen voordat de simkaart wordt geleverd. In mijn geval met het weekend erbij duurt het dus nog langer. Ik hoop dat hij begin volgende week in de brievenbus ligt. Wel balen van de 15 euro youfone!

Donderdags moest ik nog naar mijn werk voor overleg met mijn manager en avonds herhaalde ik mijn EHBO.

Ik maakte middags nog deze kan met citroen water. Heerlijk toen ik thuis kwam na EHBO.

Vrijdag:

Vrijdags moest ik eerst ochtends aan het werk. Tussen heb ik snel een patatje gehaald want middags moet ik weer bij mijn andere baas aan het werk.

Avonds zaten Binky en ik klaar voor flikken Maastricht. Ik ging die avond vroeg op bed want zaterdag stond er weer een hele werkdag op de planning en de livestream.

Zaterdag:

Zaterdag moest ik eerst tot 18.00 werken. Daarna had ik de livestream en toen die afgelopen was ben ik op de bank gaan zitten met een chips en een Radler biertje. Niet veel later lag ik in bed. Moe van de lange werkdag. De livestream was wel erg gezellig.

Zondag:

De dag begon niet zo gezellig. Binky slaapt nachts bij mij in de bijkeuken omdat hij nog wel eens van die gekke manoeuvres heeft. Vandaag was het weer zo ver. Meneer had overgegeven op de deurmat. Geeft niks daar kan hij niets aan doen. Toen ik de deurmat optilde zag ik dat hij ook nog even op de deurmat geplast had. Dit is al de derde keer en ik wordt er nu een beetje moe van. Overdag gaat hij al veel naar buiten maar schijnbaar moet hij toch in huis op plekken plassen. Heel vervelend. Ik maakte alles goed schoon. Toen ik verder rondkeek zag ik dat hij ook weer aan sproeien was geweest tegen de muur en vriezer. Ook dat kon ik schoonmaken. Al met al was ik niet zo blij met hem. Dit rare gedrag deed hij bij mijn ouders ook al. Alleen dan in de garage hier gaat hij gewoon verder. Erg irritant helemaal omdat hij de enige in huis is en het dus niet nodig is.

Na 1.5 uur schoonmaken heb ik een nieuwe zondag video opgenomen.

Terwijl de video renderd, maak ik soep met stokbrood klaar.

Sneeky basterd. Ik wilde hem naar buiten hebben omdat ik de rest van de woonkamer wilde stofzuigen. Maar hij had er niet zo’n zin in. Tot ik met de stofzuiger aan kwam toen wist hij niet hoe snel die weg moest.

Middags speelde ik in lange tijd weer eens sims zonder dat ik het opneem.

Ik stak vandaag Snow in love aan. Het is een wintergeur maar hij is zo lekker dat ik hem wel vaker brand.

Avonds at ik brood en maakte ik mijn tas voor de volgende dag klaar.

Wat heb jij afgelopen week gedaan?

Geef een reactie

