1000 vragen challenge – Deel 8


19064120624_838349e6f0_o

Het is weer vrijdag en dat betekend dat ik weer 10 vragen invul. De vragen komen uit de flow en horen bij de 1000 vragen challenge.

71. Van welk woord krijg je de kriebels?
Eeeeehmmm daar kan ik even niet opkomen.

72. Ben je ooit op TV geweest?
Ja op TV Noord. Toen deed ik mee aan de speelweek. Ik was een jaar of 7 denk ik.

73. Wanneer was je voor het laatst zenuwachtig?
Toen ik de sleutel van mijn huis krijg. Was ik daar die ochtend best zenuwachtig voor.

74. Wat maakt thuis thuis voor jou?
Mijn Kat is er, maar gewoonweg dat al mijn spullen er staan. Ik woon nu een maand in dit huis. Op dit moment voelt het huis van mijn ouders nog meer als thuis. Ik denk dat als ik hier eenmaal een half jaar woon dit anders is.

75. Waar haal je je nieuws vandaan?
Het grootste gedeelte zie ik via twitter voorbij komen. Verder kijk ik op nu.nl of de AD ap.

76. Wat is je favoriete sprookje?
Hans en Grietje, Ik vond het snoepjes huis altijd heel interessant.

77. Wat is jouw humor?
Ik ben vooral heel nuchter en naΓ―ef. Maar ook echt wel een blondje.

78. Hoe vaak sport je?
Vroeger sportte ik 6 dagen in de week. Nu zwem ik twee keer in de week.

79. Ben jij onvergetelijk?
Geen idee, er zijn vast mensen die mij niet zullen vergeten.

80. Welke twee dingen kun je niet missen?
Dingen? Dan kies ik voor mijn telefoon en computer. Anders had ik gezegd mijn kat.

Geef een reactie

